2021年8月17日星期二

Momoz:「餃」嘢創作

晌同區工作嘅舊同學,話有無興趣試吓尼泊爾餃子,我話好冷門喎,佢就話都唔喺架,香港有唔少尼泊爾餐廳,大多數都有賣餃子,專登上網查一查,又真喺原來香港有唔少尼泊爾餐廳。今次一齊去試嘅喺晌蘭桂芳嘅「Momoz」,新開無耐,網上嘅食評都唔多。
餐廳唔喺好大,左邊幾個吧位,右邊兩張小枱,裝修簡約,一室黃加白,非常醒目,加上地方整潔企理。作為小店,一睇就知喺主攻午市嘅外賣,而嚟幫襯嘅人亦似乎以外藉嘅居多。
因為店鋪細細,遇正人多而想堂食,就要等一等位,反正舊同學未到。門口嘅電子屏幕,除咗一幅又一幅嘅美食照之外,仲有好多唔同媒體、唔同語言嘅介紹。原來喺兩位尼泊爾兄弟檔搞起,將家鄉菜再注入創意。
其實,尼泊爾菜對小弟嚟講,喺一個非常陌生嘅菜系,基本上可以講喺完全唔認識。睇睇菜單,主打喺一啲稱為「momos」嘅東西,我見求先睇過嘅媒體介紹稱之為尼泊爾餃子,此外,仲有啲類似墨西哥卷嘅食物,唔知可唔可以叫尼泊爾卷呢?其次,就有唔同嘅樽裝飲品、特飲、啤酒……等等。
午市時段,更推出午市套餐,賣$78,包括4粒是日尼泊爾餃子、一件是日餡卷及指定特飲或汽水。而是日指定款式嘅餃子及餡卷晌門口嘅電子屏幕已有顯示,今日嘅款式喺Kimchi Momo及Lemongrass Prawn Roll。黠睇都喺午市套餐最划算,店員話食物都喺新鮮製,所以,都要等上10min左右。
bowlOrange Blossom、House Lemonade
識揀一定喺揀自家製無酒精特飲啦,因為標價散點都要$42呀!小弟揀咗Orange Blossom,舊同學就要House Lemonade,最有型喺做成「罐裝」,唔好以為喺預製,晌旺角見過一家茶飲店都喺咁做法,有機器「啤」個蓋落去,而啲特飲都喺叫到先做。
我嘅Orange Blossom一身橙紅,入口好冰涼,味道似喺橙汁再溝咗啲西柚汁,酸香清爽,唔會好甜,外邊熱辣辣就啱晒啦;而舊同學嘅House Lemonade主要喺梳打水加入檸檬汁、薄荷葉,所以,佢話口感好清新,有種跳咗落大泳池嘅感覺,配一陣間嘅韓式泡菜餃子就最好不過。
bowlKimchi Momo
其實睇番啲圖,尼泊爾餃子跟我哋平常食開嘅餃子外貌差唔多,而呢一款指定嘅餃子就似小籠包多啲,店員話佢哋啲餃皮五顏六色,都喺用天然食材做,非色素,如紅菜頭汁、菠菜汁。睇睇摺紋,手功唔失禮,仲加咗啲食用花做點綴,咬開就睇見皮薄,有韌勁,裡面有韓國泡菜、韓國粉絲、哈羅米芝士等做餡,微微辣,不過,就唔會好覺有咩芝士味,事後查番,隻哈羅米芝士本身味淡,似牛奶味多啲。伴有一青、一橙嘅醬汁佐食,前者有啲帶薄荷味嘅乳酪醬,後者就帶辣勁嘅蕃茄味辣醬,小弟就喜歡前者多啲。
bowlLemongrass Prawn Roll
散點嘅餡卷賣到一百蚊一客,所以,我估散點嘅應大隻好多,不過,4隻餃子加埋呢一件餡卷都已好夠一餐午餐份量。而呢一款「香茅鮮蝦」口味晌餐牌喺搵唔到,只有叫今日嘅午餐先遇到佢。餡卷皮入口煙煙韌韌,裡面塞滿唔少鮮蝦同洋蔥,蝦肉既大隻,又爽彈,帶有香茅及微微香料味嘅醬汁稀杰度啱啱好,太稀會瀉晒出嚟,食到一手都喺,太杰就好餬而變得無咁好食。
尼泊爾餃子初體驗,感覺唔錯,個餡卷都好好食,店員嘅態度幾親和,午餐嘅價錢晌中環區而言都幾OK,不過,散點嘅價位有少少高,未知晚市會唔會有套餐呢?

個人評分
味道:8/10
環境:7/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$78

餐廳資料:
Momoz
中環蘭桂坊6號地舖
2898 3129

沒有留言:

發佈留言