2021年8月11日星期三

柏景餅店 Park Deli:「榴」.有一手

上個月初到訪「柏景餐廳 」食自助餐,時值做緊主題「泰•尋味之旅」,多款泰菜菜式固然有特色,去到甜點環節,當中有一款迷你榴槤撻,小巧的骰,真喺做得唔錯,老婆都好欣賞。路過佢哋嘅「柏景餅店」,與此同時見到推出咗一款「3D榴槤飄香蛋糕」,賣相好「榴槤」,都幾吸引,加上試咗佢哋嘅榴槤甜點,有信心會做得唔錯,所以,一於試試堅定「榴」。
我見官網介紹喺一磅裝,但拎上手好似幾重吓。而蛋糕只喺以基本包裝盒袋住,初頭都好擔心,會唔會「飄香」而惹嚟厭惡目光呢?出奇地無乜味喎!
打開包裝盒,個「榴槤」又真喺幾像真喎,由榴槤釘、果椗,到色澤,都做到似模似樣,一絲不苟。淨喺睇啲榴槤釘,就知幾花心機,真喺逐釘逐釘咁唧出嚟,釘釘皆辛苦。
就算打開個盒,都未有強烈嘅氣味,但一切開,唔喺講笑,啲榴槤味一湧而出,真喺飄香四溢。外層綠色嘅忌廉就好似保護罩罩實個蛋糕,所以,未切開就真喺無乜點聞到啲味。不過話喺忌廉,但感覺黏性較重,有少少似麻糬嘅質感,味道似喺斑蘭味。
睇到個橫切面,就見到蛋糕一層又一層,海綿蛋糕之間喺榴槤吉士及榴槤果肉,而且,果肉都幾多,故此,榴槤味勁突出;海綿蛋糕非常鬆軟,吉士打得柔滑細緻,啲果肉熟到啱啱好,口感軟滑香甜,雖然無標明用邊款榴槤,但都食得出喺靚貨,鍾意食榴槤嘅人應該絕對收貨。
咁有個性、咁足料嘅榴槤蛋糕,加上都幾多功夫,真喺做得有一手。正價標$328,當然上官網訂啦,因為有8折嘛,折後為$262,真喺食得過。

個人評分
味道:9/10
環境:7/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$35

餐廳資料:
柏景餅店 Park Deli
尖沙咀廣東道33號中港城皇家太平洋酒店園景翼2樓
2738 2382

沒有留言:

發佈留言