2020年10月18日星期日

Vivienne Westwood Cafe:高「素」值英式下午茶

剛啱好喺一年,上年10月中嚟過一次「Vivienne Westwood Café 」食過一次午餐,印象非常之不錯。最近,從官方FB發現推出咗一款以素食為主題嘅英式下午茶,一來老婆算喺個偏素嘅素食者,二來我哋都好耐無拍吓拖嘆啲英式下午茶喇。
環境方面,上次嘅食評都講唔少,所以,今次就唔多提,可以講嘅喺設計有個性,不愧喺沿自品牌服裝及配飾店手筆,當中大大個店名標記嘅「攝影棚」,喺模仿模特兒出場前嘅後台臨時白色背景紙拍攝區,更喺店中主打打卡位置。另外,「13點」嘅時鐘,亦喺另一打卡場景。
「素‧英式下午茶」由2:00pm-6:00pm供應,包多款鹹點、手工甜品及小食,兩杯飲品,二人份量賣$688 + 10%,但溫馨提示,呢一款素英式下午茶需24小時前預訂。此外,從餐牌所見,佢哋仲提供另外兩款素食:以「OmniPork新豬肉」所做嘅素肉醬意粉及引入「Moving Mountains 植物熱狗腸」 嘅低卡素食英式早餐,回應番近年素食興起嘅趨勢,令選擇更多元化。個人覺得,就算唔喺素食者,都不妨試一下。
bowl素‧英式下午茶 $688
雖然話預訂咗,部份食物如水果撻亦喺預先做好,但其製作都需時,需耐心少少等候。卒之,三層架嘅英式下午茶龍重登場,至於有無先後嘅品嚐次序,有啲人就覺得先鹹後甜喺最好,有啲人就鍾意間住間住一鹹一甜,其實,開心就OK啦,小弟為方便自己記錄,就由上而下逐層食,再者,最上層有沙律,食先都喺正路嘛。
bowl手工蕃薯脆片 
先試試啲手工脆片,其實簡單嚟講就喺將蕃薯刨成薄片再炸香,入口非常香脆,蕃薯味都突出架,如果配杯啤酒就仲爽呀!
最高嘅第一層有柚子藜麥沙律及時令水果撻,同老婆一人一杯柚子藜麥沙律,而時令水果撻其有四款口味:藍莓、蘋果、士多啤梨及無花果,費事分嚟分去,我哋各揀兩款水果撻嚟品嚐。大家不妨留意下,有唔少鹹點或甜點都食上用鮮花作裝飾,賣相更添美意。 
bowl柚子藜麥沙律 
藜麥唔使多介紹,因為喺近年成日被人講嘅新興超級食物,營養價值豐富,配上清香爆汁嘅柚子肉,簡單得嚟好清新,好醒胃,店員更說明柚子喺有機貨,更健康。啱啱食完啲手工蕃薯脆片,以呢個沙律作為清清味蕾就最好不過。雖面面放咗好多超細乾辣椒絲,但辣度極微,不過,襯番晶瑩嘅柚子肉就好突出喇。
bowl蘋果撻、士多啤梨撻
首先,啲撻殼做到又薄又鬆脆,已成功咗一半,而各款水果撻裡面都會配上唔同口味嘅吉士,蘋果撻配上焦糖味吉士,而士多啤梨撻就配番士多啤梨味吉士,味道各有千秋,但就同樣好滑溜細緻。生果方面夠新鮮,就已經無得輸喇。順帶一提,老婆所試嘅無花果撻用上忌廉芝士作餡,濃郁有個性,頗有驚喜。
中間第二層就有迷你未來牛肉漢堡、青瓜粒素菜脆餅、夢幻紫薯撻,每樣都安排咗二人份,樣樣都試到唔使揀。但有一個謎思,夢幻紫薯撻晌餐牌中列為鹹點,但帶濃郁嘅紫薯味,小弟點都覺得佢喺一件甜點嚟。
bowl迷你未來牛肉漢堡 
未來牛肉漢堡唔喺第一次食,不過,之前就食正常版,但呢種「未來牛肉」(Beyond Beef)真喺幾神奇,明明喺以植物做,但口感跟味道就真喺似足食漢堡牛肉咁,多汁又嫩滑;麵身加入竹炭元素,最得意仲有連芝士都喺純素,細細個,一口就處理掉。
bowl青瓜粒素菜脆餅 
大大朶食用紅花,令其賣相十分搶眼,底下青綠色嘅其實喺加咗蔬菜汁所做嘅超迷你班戟,口感綿綿;而上面放咗大量乳酪醬調和嘅青瓜粒,口感清爽得很。
bowl夢幻紫薯撻
除了小紅花,仲插咗一小朶玫瑰花,加上紫薯嘅色澤,既夢幻,又好少女風。外層嘅撻殼脆得無比,紫薯蓉打得綿滑,味道甚粉甜,唔怕食食用花嘅朋友,更可以連埋玫瑰花一齊放入口(緊記搣走支花梗先),玫瑰花嘅香氣跟紫薯味都幾夾架。
嚟到最底下嘅第三層,喺蘆筍酥皮撻、磨菇酥皮撻同英式提子鬆餅配奶油忌廉及藍莓果醬,由於奶油忌廉及藍莓果醬都喺原樽奉上,但英式提子鬆餅則只有兩個,肯定會有食剩,所以,店員都話非常歡迎客人帶走食剩嘅忌廉同果醬嘅,否則真喺好嘥吓。
bowl磨菇酥皮撻 
老婆就試蘆筍酥皮撻,佢話啲蘆筍仔好鮮嫩,而小弟則試磨菇酥皮撻,酥皮層搓得口感十分酥脆,而且甚富牛油香;面頭嘅磨菇好有菌香,酥皮撻內填滿香濃嘅忌廉汁,整體好食喎。
bowl英式提子鬆餅配奶油忌廉及藍莓果醬 
最後,就試埋件英式提子鬆餅,藍莓果醬就唔多介紹,相信大家平常搽麵包時都食唔少,而奶油忌廉有啲似忌廉芝士,質感挺身啲,味道有份濃郁嘅牛奶香,厚厚咁塗在鬆餅之上,食口好有滿足感。
飲品方面,可以揀咖啡、熱茶、凍水果茶或梳打,所以,可以選嘅飲品款式都幾多;如果想試吓佢哋嘅花果茶系列都得,只需要加$10就可以。 
bowl黑糖薑拿鐵
餐牌標示呢一款喺新口味嘅咖啡,所以,吸引小弟試試。外觀有着招牌嘅星球圖案,入口咖啡味頗為香醇,但黑糖嗰陣陣天然甜香唔算好強,反而,嗒落陣薑味幾突出吓。
bowl洋甘菊柑橘茶 
洋甘菊就飲得多,加多柑橘嘅元素,老婆話有啲期待。眾所周知,洋甘菊嘅茶味唔會好重,屬幽香嘅一類,故此,飲落柑橘味就較為出啲,整體嘅感覺喺幾舒暢嘅。
總括而言,食得出用料不賴,加上以素為主題,滿足到老婆嘅「素」求,再者,環境幽靜又舒服,招呼又幾好,啲杯碟都好靚,讓我倆有個愉快又輕鬆嘅時光。

個人評分
味道:9/10
環境:8/10
服務:8/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$380

餐廳資料:
Vivienne Westwood Cafe
銅鑼灣百德新街27-47號Fashion Walk 1樓F-8號舖
2799 5011

沒有留言:

發佈留言