2020年10月17日星期六

南山軒 Nan Shan Hin Private Kitchen:單車友「南山」秘竇

不嬲都有行開山嘅習慣,但唔喺為打卡而行山,所以,路線都揀得好隨意,有時,就算喺屋企附近行個短山都會。近依半年,多咗項活動,就喺跟啲老友踩單車,其實本身都鍾意踩,只喺以往無乜伴一齊玩。早前,屯馬線開通咗,老友就先去探路,隔多幾星期後先一齊踩番轉,由大埔出發,北上到上水再過打橫過去元朗,到達元朗正好喺食晏時間,老友已計劃好嚟「南山軒」。
點解嚟呢度?因為夠自由,夜晚嚟就會見人食小炒、私房菜,但日頭嘅話,就同茶記無異,睇個格局你都見,所以,毫無拘束。而重點喺我哋啲單車喺可以推埋入去裡面,就唔怕被人偷單車啦,所以,有唔少熟架步嘅單車客都會鼠入嚟食嘢。
上面都講過喺茶記格,所以,午市食物主要都喺啲碟頭炒粉飯麵。
順便就影埋佢哋嘅小菜餐牌,等有興趣嘅朋友可以當個參考。
bowl例湯
飯餐包湯、包熱飲,先嚟個例湯,好就唔叫好,差亦唔喺差,都喺啲瓜瓜菜菜煲豬肉、豬骨,都喺啲粗粗哋大製作,味道不過不失嗰種,叫做有啖湯入口。
bowl時菜豬潤肉片湯飯 $50
老友想食啲濕濕哋嘅嘢,所以,最正路就喺揀湯飯,啲湯飯好似啲大鍋米線咁大碗,豬潤多、肉片多,唔使講,飯都好多。疫情仍在,大家各自食,味道就無問喺點,但見老友清晒成碗,應該差唔得去邊。
bowl咖喱牛腩飯 $52
另一位老友就揀咖喱,惹味吖嘛,同樣,又喺餸多,飯更多,有成兩碗飯。邊食聽友人讚個咖喱唔錯,雖然喺港式咖喱,咖喱味有少少單薄,但啲牛腩大件又鬆化,加上好多蔬菜配料,整體嚟講都OK。
bowl乾炒牛肉麵 $52
乾牛河就食得多,見有乾牛麵,又即管試吓,睇樣炒得幾香,食落個味道唔錯,炒得夠鑊氣、香口,啲麵條有豉油皇炒麵嘅感覺,牛肉亦好軟腍,份量十足。唯一較大問題喺好油膩,睇外觀「立立令」都覺得油油哋,食到尾碟底真喺瀉剩一攤油。餐飲要奶茶,漏咗影,但都講兩句,呢度嘅奶茶OK啦,唔算滑,但茶底夠香。
「南山軒」雖然喺由村屋改造,但就唔喺賣環境,而食物多元化,又夠晒大碟,絕對喺填肚之選,所以,當日都見唔少喺街坊客。但講到食物質素,單以碟頭飯嚟講,叫做不過不失咁啦,但勝在可以擺單車,方便到我哋呢啲假日單車友。

個人評分
味道:6/10
環境:6/10
服務:6/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$52

餐廳資料:
南山軒 Nan Shan Hin Private Kitchen
元朗黃屋村178號
2160 3188

沒有留言:

發佈留言