2018年7月14日星期六

康奇拉沙 U Favorite:稍勝預奇

久唔久星期六或日都會由葵興地鐵行上去葵涌,有時都會穿KCC咁過去,原來最近KCC開多咗一期,就喺一出地鐵接駁位嗰幢(之前喺封實當天橋咁行),呢幢新商廈名為Life@KCC。原本喺老婆帶我嚟KCC嘅一家日本餐廳食飯,諗住都會做埋星期六晚,原來都喺無開,結果就過咗Life@KCC嗰邊食。
睇水牌見一樓有個餐廳樓層,其實好小型,仲要好幾家專做樓上寫字樓客嘅外賣店已關門,部份鋪位仲圍緊板做裝修,全場只有4間店有營業:Pizza Hut、85°C、U Favorite及大公雞,較啱老婆食嘅就喺U Favorite,但配上一個諗唔通嘅中文名字「康奇拉沙」。
每家店嘅鋪位好細,亦唔喺以美食廣場形式運作,就以U Favorite為例,鋪面只有4張枱8個位,明顯就喺以樓上寫字樓客買外賣為主。故食物嘅選擇亦唔太多,鋪前嘅黑板就已經列晒有咩選擇,一共9款菜式,包一杯熱飲或餐湯,定價為$45-$55,全日通用,只喺下午茶時段有8折。
餐飲都喺基本嘢,奶茶、咖啡、華田、呵力……啲港式嘢,可轉其他飲品,但就要俾正價8折,不過,佢哋啲飲品都唔喺好貴,部份都喺廿蚊左右。
咁話時話,除港式嘢飲,仲會有啲咩?有啲特色奶茶、咖啡特飲、天然老鹽潤喉特飲及特色膠囊咖啡。
bowl卡邦尼意粉、炭燒咖啡 $49
由於都喺以外賣為主,加上小店人手唔會多,所以,就算堂食都喺以紙盒盛載,以膠餐具用餐,環保嘅事就放埋一邊。份卡邦尼都做得似模似樣,不過,小弟就喜歡加蛋嘅版本。意粉煮得絕對有水準,口感仲喺煙韌而咬口,沾滿香滑嘅白汁,煙肉食得出唔喺齋得肥膏嘅平價貨,反而黑椒味唔使太重手,多多少少冚咗啲芝士香。咪睇佢一盒仔份量,其實,食完都好飽肚。而杯咖啡就普通啲,雖然話炭燒咖啡,但有點港式嘅味道。
bowl日式咖喱雞蛋包飯、餐湯 $55
老婆就揀咗蛋包飯,當然同樣以紙盒盛載,之但喺,與其叫蛋包飯,不如叫咖喱雞飯加炒滑蛋,其實,依家真喺好少店肯做到真正嘅蛋「包」飯。講番個飯,整體味道喺唔錯嘅,炒蛋頗嫩滑,飯粒軟綿,咖喱完全喺日系,唔辣,帶微甜,有咖喱香味,雞肉亦無話「嚡烚烚」。反而個南瓜湯有改善空間,南瓜味非常突出,口感亦推得幼滑,問題在於湯內仍有唔少麵粉幼粒。
除咗正餐,亦有下午茶套餐供應,側旁仲有兩個餅櫃,但就無咩蛋糕或甜品晌裡面,只見少少英式鬆餅及戚風蛋糕,可能新開張,仍在摸索或調校營運關係吧!
做飲食我一向都覺得極之唔易,尤其小店,隨時一人分演幾個角色,加上呢類細場,只有靠樓上寫字樓客,平日夜晚及星期六、日,人客相信寥寥無幾,所以,我見佢哋都喺做到晚上8:00pm,搏多一輪加班打工仔客。老實講,呢個Life@KCC商場都好鬼靜。今次兩款食物都算稍勝預期,希望小店繼續提升質素,以及創出一兩款人無你有嘅特色菜嚟打響名堂,能吸引多啲街客。

個人評分
味道:7/10
環境:6/10
服務:8/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$52

餐廳資料:
康奇拉沙 U Favorite
葵涌葵昌路72至76號Life@KCC 1樓104號舖
電話欠奉

沒有留言:

發佈留言