2018年7月12日星期四

Pinot Duck:Duck心應手

一講到食北京烤鴨,就想到幾家老字號,而唔少外國人都同樣好鍾意食北京烤鴨,故此,以外國人或者後生仔為對象嘅新潮烤鴨店就應運而生,位處灣仔橫街嘅「Pinot Duck」就喺其中一家。睇店名就知喺以鴨嘅菜式為賣點,是夜由好友安排,一齊嚟呢度歡聚。
鋪門嘅設計已十分型格,走進餐廳內,裝修糅合中西,雅致得嚟夠潮,加上高樓底,不失氣派,而且,地方寬敞,予人感覺舒適。
就連餐具、茶壺,都古雅盎然,微細位都處理得一絲不苟。
由於燈光比較昏暗,今次影餐牌影得差,所以,就無相比大家參考,但種類方面,大致分為招牌烤鴨、鴨肉小食、其他小食、湯品、主菜、飯麵、伴菜(即蔬菜類)及甜品,可見餐牌嘅設定都較為西式。
bowl涼拌麻醬茄子 $68
絕對唔喺大家平時食開嘅樣,喺重新以西式去演繹,茄子搓成蓉,再拌入芝麻醬做成,賣相精緻。茄子蓉入口冰涼軟綿綿,啖喺都充滿芝麻香,簡單而醒胃。
bowl孜然芹香羊肉串 $108
一解羊痴嘅慰藉,一客有4串,羊肉燒得帶點焦香,而且,肉質非常柔嫩,孜然香味突出;最特別喺伴以自家製嘅日式芥末乳酪醬,微辣而帶點酸,配羊肉,真喺幾過癮。
bowl自製鴨肝醬羽衣甘藍脆片 $128
呢道菜道帶有鴨元素嘅小食,自製鴨肝醬已見誠意,好有心思咁將鴨肝醬做成好似法式燉蛋咁,燒成一層薄薄焦糖晌面,配有西式嘅脆多士及中式嘅軟包膜嚟襯啲鴨肝醬,食落肝醬好豐腴柔和,而羽衣甘藍脆片就成為好似薯片般嘅小食。
bowl北京片皮鴨(半隻) $250
嚟得呢度,估計十枱有七、八枱客會點呢道片皮鴨,想食嘅話,緊記預訂就穩陣啲。雖然只喺半客,鴨嘅份量都唔少,配上薄薄嘅蒸餅皮及金銀蒜蓉、京蔥、青瓜、甜麵醬、沙糖等伴食。叫得片皮鴨就梗喺要皮連肉啦,鴨肉切得厚薄均一,皮脆肉嫩,再夾齊所有配料,大大啖入口,味道層次豐厚。
bowl黑松露野菌烤走地雞 $208
走地雞唔喺得個講字,無論食邊個位,脾位還是雞胸,口感都一樣細嫩,加上幽香嘅黑松露,香氣入晒肉,極之入味;底下墊咗好多法邊豆,爽脆好食,再者,一客雞嘅份量唔少,人少就唔太建議點呢道菜喇。
bowl漁村焗飯(兩位用)$228
有「飯桶」同枱,點都要點個飯撐飽佢。梗喺要有好多海鮮先稱得上「漁村」啦,所以,飯面鋪上超多海鮮,有虎蝦、大花甲、帶子、青口、魷魚……等等,十分鮮味,用上虎蝦,更喺既爽彈,又夠晒睇頭;驚喜位仲有喺啲飯,食落有啲味,嗒耐啲原來喺加入腐乳去煮,實在有心思。
bowl炸杏仁脆奶 $68
最後甜品作結,先登場喺呢道炸鮮奶,外觀炸得金黃平均,而且,做到外脆內柔,外層脆到不得了,裡面嘅杏仁奶既香且柔滑,最出奇不意喺配上新鮮熱情果醬,酸酸咪嘅果醬唔單止提升獨特酸香味,更有去膩之效,食起嚟伴脆奶更感清爽。
bowl陳皮焦糖燉蛋 $78
焦糖燉蛋肯定大家都食唔少,加入陳皮呢個元素,促使想試嘅主因。法式焦糖燉蛋本身已做得相當有水準,面層嘅焦糖夠薄夠脆,燉蛋幼滑且富蛋香,慢慢滲出陳皮嘅香氣,再者,賣相一啲都唔馬虎,伴上龍珠果及柑橘肉,精緻好睇。
餐廳以西式營運,所以,仲提供果汁、汽水、特飲、啤酒、雞尾酒、餐酒……等等,加上環境好,招呼又貼心,晌用餐期間不時幫忙添水、換碟;菜式除以鴨為主,其他菜式亦多元化,故此,人少老友短聚飲吓酒食啲特色小食,抑或大棚朋友或家人嚟歡聚慶生皆「Duck」宜。

個人評分
味道:8/10
環境:8/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$250

餐廳資料:
Pinot Duck
灣仔聯發街18號地舖
2891 1177

沒有留言:

發佈留言