2018年7月13日星期五

Maison A+:歐陸雜果法包

早前同幾位老友聚餐,其中一位老友晌新蒲崗工作,亦知小弟鍾意食麵包,所以,專登送個麵包俾小弟試,麵包雖然食唔少,但就好少寫麵包食評,既然老友咁有心,當然寫番篇留個念。麵包出自「Maison a+」,可能大家會陌生啲,其實就喺「A1 Bakery」啲副線,就連個包裝紙袋都喺用番A1嘅。而送上嘅麵包喺「歐陸雜果法包」($26),正正早兩日先食過,因為附近嘅西鐵有A1,老婆都幾鍾意佢哋啲包。
雖然賣到成$26,以街坊心態而言價位一啲唔平,但就絕對真材實料,唔可以講喺唔值,更喺店家第二好賣嘅產品。以法包為基礎,所以,咬落包面喺少少脆脆哋,包心就帶韌性,而內裡就混有超多提子、南瓜子、合桃……等乾果,故食落好有口感。
平常老婆買嚟當佢自己午餐,而今次老友送俾我,就當喺下午茶,沖杯咖啡配搭下,偷懶一陣間先!

個人評分
味道:8 /10
環境:- /10
服務:- /10
抵食:7 /10
平均每人消費:HK$0(好友送贈)

餐廳資料:
Maison A+
新蒲崗太子道東638號Mikiki LG樓一田百貨LG1-3號舖
2798 9800

沒有留言:

發佈留言