2018年7月6日星期五

福禧越泰美食 Full Viet Thai Restaurant:不再重福

厚福街絕對可以稱得上喺一條食街,因為,短短一條掘頭巷,目測估計有超高七乘地鋪都喺做飲食,未計仲有幾幢食廈添。與其等政府去搞,集合商戶力量仲易成事。不過,嚟厚福街搵食,好就好在有平有貴,豐儉由人。是日幫老婆送完大堆文件返公司,就一齊嚟到「福禧越泰美食」食晏,試一試佢推介嘅手撕雞絲湯粉。
稍稍過咗午市,又未到茶市,所以,客人唔算少,又未到爆場嘅情況。店內環境企理乾淨,似茶記好過一家越泰菜館,因為裝修簡單,卡位佔多,最重要喺搵唔到有咩越泰相關嘅擺設啫。
因為都喺兩公婆簡單食餐午飯,所以,餐牌就無點刻意影俾大家做參考,但臨走時見有外賣單張,就索性掃描出嚟俾大家參考。但點菜時就稍為留意吓,除越泰嘢,佢哋仲有啲中式嘢,皆因叫佢前身喺「福禧中越美食」呀!
嚟得就當然打算點啲越泰式嘢食,所以,坐落就約範圍縮窄晌「午市越泰套餐」,再收窄到越式粉麵一欄,近廿款選擇,定價$36-$44,包一杯熱飲。
bowl手撕雞絲湯粉 $42
既然喺老婆推介當然要試啦,粉底就要金邊粉。啲雞絲一睇齊晒邊就知唔喺手撕啦,但就勝在多,多到一碗面都喺,如果講手撕,上次晌長沙灣「正 麻辣·茶·雲吞」嘅麻醬青瓜雞絲冷麵,就堅喺絲絲手撕喇,還好嘅喺雞絲唔算嚡,但亦唔喺嫩到滑,OK咁啦,而金邊粉細滑有少少韌性,瀡一聲就滑落喉嚨;湯底就一般般,個人就覺得喺啖口咗啲。
bowl鮮魚蛋湯粉 $39
老婆就要咗鮮魚蛋配檬粉,檬粉可以講喺越南米粉,佢就最鍾意食米粉。碗面喺大量銀芽,魚蛋就只有4粒,可是,啲魚蛋口感唔爽彈,但亦唔會話好似溝咗粉咁,最失望老婆話喺無乜魚味,真喺唔知喺店家自己打抑或喺來貨,總之就唔覺得喺鮮魚蛋囉。
bowl熱奶茶、熱檸水
見佢茶記咁嘅格局,就一於大膽少少試熱奶茶,可惜喺唔滑,茶底普通,而杯熱檸水就勝在夠多檸檬。
「福禧」明顯都喺做街坊(即喺附近上班族)嘅生意,賣嘅都喺穩穩陣陣款式,質素亦算喺叫穩穩陣陣,唔可以話佢差,亦唔可以話有咩突出,晌尖沙咀旺區,幾十蚊落樓,普普通通嚟食一餐,喺OK嘅,之但喺,應該唔會重複再嚟喇。

個人評分
味道:6/10
環境:6/10
服務:6/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$40

餐廳資料:
福禧越泰美食 Full Viet Thai Restaurant
尖沙咀厚福街5-6號地舖
2369 3108

沒有留言:

發佈留言