2018年7月21日星期六

全記餐廳:穩打穩紮午市客飯

行山一向喺秋涼嘅戶外活動,不過,最近都有同個行山老友挑戰吓,夏天如果天氣合適,都會照行。呢個周六,撞到天氣唔錯,至少唔會落雨,一於挑戰吓元荃古道,由荃灣(荃威花園)起步,一路上山經石龍拱,未到田夫仔屈條小徑落清快塘,最後終點喺深井。兩支公就唔會揀食燒鵝啦,快手快腳搵間茶記搞掂去,「全記」似乎多人啲,內鋪又有冷氣,就揀佢啦。
喺村屋鋪,鋪前有啲非冷氣位,雖然有架起帳篷,但既焗且熱,故坐嘅人唔多,喺都會喺啲想食口煙嘅人。
我哋當然揀坐入面啦,有強勁嘅冷氣,涼快好多,尤其啱啱行完山添。而內裡格局如一般茶記,細圓枱加卡位,有大電視,周牆都貼滿小炒或碟頭飯菜式。
我哋大家都懶得諗,就喺揀是日快餐 / 午市客飯, 共有8款,包例湯及熱飲,定價都喺$45-$50,價錢喺咁上下啦,況且,深井都有唔少有錢人架,茶記都唔會特別平。
bowl例湯
例湯講明送完即止,雖然喺免費,但店員都會問你要唔要,是日嘅例湯喺赤小豆眉豆鯪魚煲粉葛,飲落一啲都唔例牌喎,夠火喉,幾濃郁添。
bowl枝竹班腩飯 $45
「班腩」即時令我諗起早前一單酒家違反商品說明條例嘅案件,小弟就只喺當笑話一則,幾驚有啲傻人去舉報菠蘿包無菠蘿、老婆餅無老婆呀,哈哈!作為茶記,佢哋啲班腩又做得唔差喎,粉漿唔算太厚,獻汁OK,唔會太杰到好餬咁,亦唔會好似有啲酒樓咁煮到好油。
bowl海南雞飯 $50
佢哋賣嘅海南雞喺泰式,所以,伴嘅喺泰式酸辣醬。無論雞嘅份量,抑或飯嘅份量,都份量十足,不過,飯就只喺普通白飯,唔似新加坡式用上雞油飯。而啲雞就的確好食,雞皮幾爽,皮下脂肪又少,肉質夠嫩滑,沾點酸辣醬,更醒胃。
bowl熱奶茶、熱檸水
講過好多次,去茶記飲餐飲奶茶喺小弟必然之選,不過,「全記」嘅奶茶無乜茶香,茶底比較弱,口感亦唔太滑,極為普通。
後話,友人睇網上資料,話呢條線需時4個鐘,我哋為免正午太熱,9:00am起步,11:40am就已經到咗深井村,超額完成,梗喺啦,兩支公行起嚟都唔使點停(除停一停飲水之外),臨尾落清快塘又抄山路走捷徑,慳咗不少時間,但無行開山嘅人咪照跟,確喺有少少危險。

個人評分
味道:7/10
環境:6/10
服務:7/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$48

餐廳資料:
全記餐廳
深井深井村54-55號地下
2491 9550

沒有留言:

發佈留言