2018年6月2日星期六

阿公麵店 The Public Chinese Noodle:川菜公略

無正式統計或查証,但感覺上近年開多咗好多賣四川菜、重慶菜嘅菜館,而且喺小店居多。是日就嚟到荃灣「地皇廣場」,曾經喺死城嘅劏場,原來依家一樓變成「大食皇」美食廣場,場內仲有唔少特色小店,「阿公麵店」就喺其中一家。
初頭以為喺賣車仔麵,走近啲望望,原來喺主打麻辣嘅川式麵店,晌鋪面打量一下,睇見一罌罌辣油,感覺對辦。而且,順便窺探吓廚房其他位置,企理乾淨,唔會污糟邋遢。
由於都喺以劏場轉型,用餐區就較一般美食廣場細而窄,還好嘅喺全場都配上梳化椅,坐起嚟都舒服。
菜式選擇印晒晌兩張A4紙之上,大部份嘢都有圖片做參考。一張羅列晒多款四川經典麵食,如四川擔擔麵、四川酸辣粉……等等。不過,講到食川菜,小弟就無乜攻略,隨心即可。
另一張則喺四川湯麵套餐、四川涼菜、四川小食、飲品,不過,店主都講明飲品喺廣場內嘅「飲品部」提供,然而,豆漿及羅漢果水喺自家製,值得一試。整體嚟講,定價都貼地,但如果啲四川涼菜、四川小食有半份或雙拼就更好,一個人嚟都可以試多少少嘢,哈哈!
順帶一提,晌收銀機旁掛有一張溫馨提示,提示品嚐麵食嘅客人一啲小貼士,可見店主都幾細心。哈哈,不過,香港人一向匆匆忙忙,乜都要快,唔知有幾多客人會留意到呢!
bowl川北涼粉 $25
白雪雪嘅涼粉,當然跟我哋嘅黑色港式涼粉喺兩回事啦。啲涼粉嘅口感較挺身,唔喺軟腍或煙韌嗰種感覺;由於本身無乜味,靠啲汁醬,酸酸辣辣幾醒胃,咪睇啲醬一身艷紅,辣度無想像中咁霸道,點到即止,大可過過辣癮。
bowl夫妻肺片 $38
喺川菜經典嘅冷盤之一,雖然稱為肺片,但其實喺牛脷、牛肚、豬心組成,並無肺片,個菜名認真吊詭。淋上自家調嘅辣汁、花椒粉,立時味道變得好唔同,由於確喺有股辣勁,小弟亦只喺試試三幾片,我就覺得頗有水準喇。
bowl四川餃子 $32
呢個原先無打算點,喺店主推介我哋,話喺自家製,每日新鮮包。隻隻都包得豐滿,餃皮薄而滑,塞滿嘅菜肉餡刴得幼細,卻不失口感,同樣咪睇面頭嘅辣油紅噹噹,無想像中咁狠,一客8隻,都只喺$32,絕對試得過。
bowl四川湯麵套餐(刀削麵+3餸) $50
湯麵套餐共有4款麵底供選擇,濃湯嘅話小弟就覺得刀削麵喺最佳選擇,因為較為掛湯。而每配湯麵已附有肉碎及芽菜,揀幾多餸就睇你個胃有幾大喇。
最後,揀咗刀削麵配雲吞、醬爆蟹籽丸及枝竹球,湯底要細麻辣。啲刀削麵好食,有咬口,有韌勁,食到尾都唔會腍,夠晒耐浸。而且,份量十足,兩個女生可以一個麵底再嗌多少少餸嚟「些牙」都夠食。湯底亦不俗,少少辣,又少少麻,之但喺,有少少偏鹹,雖然可以再添清湯,但啲麵索晒汁後就變得稍鹹,個人覺得鹹度可再略為調整。
餸料方面,雲吞跟水餃差不多,只喺形狀有別,上文都講過,而醬爆蟹籽丸好食喎,彈牙得嚟啲蟹籽餡果然幾爆,不過,最有驚喜喺啲枝竹球,其實喺枝竹嚟,做成球形,口感富層次,又有豆香,吸收咗少少麻辣香,夠晒過癮。
bowl凍羅漢果茶(跟餐)
一啖辣嘢,一口凍飲,可以講喺冰火交融,爽到爆。但凍飲都有啲健康嘢嘅,就喺凍羅漢果茶,大杯,冰涼,羅漢果味不俗,但個人口味,再甜多少少就正晒。
bowl家常紅燒牛肉麵 $38
紅燒牛肉麵多數都喺晌啲台灣麵店度食,今回嚟到四川麵店,亦想試試。嘩!同樣份量十足,啲麵條由配底堆到上面,而啲牛腩目測都有6、7嚿,咁嘅價實在賣大包。
先試啲麵,個麵底嘅設定喺四川排掛麵,形狀如港式麵檔啲粗麵,不過,質感較腍。雖然,店主都曾叮囑呢個麵要盡快食,不過,影吓相,份量又多,頭段都食到麵條嘅柔滑,但尾段就確喺有啲偏腍。
然而,啲紅燒牛肉有質素,炆得軟腍鬆化,卻唔會一咬就散開晒,仲保持一份咬口感,兼且甚富肉香。
不得不溫提一下,小店開星期一至六,但做生意嘅黃金日,即喺星期日,反而喺休息日,有興趣嚟試嘅朋友就切記,咪摸門釘喇。
感覺店主都好有心搞好檔生意,會問問客人意見,傾開先知道師傅嚟自重慶,仲喺梁平縣,正正喺小弟晌重慶山區走訪近廿年嘅縣城之一,所以,就更多幾句話題。順帶一講,好多人仲以為重慶喺四川裡面一個市,曾經喺,四川喺一個省,省會喺成都市,好多年前重慶市已升格為直轄市,地位可以講喺等同北京、上海、天津……等直轄市喇。

個人評分
味道:8/10
環境:6/10
服務:8/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$50

餐廳資料:
阿公麵店 The Public Chinese Noodle
荃灣大河道18號地皇廣場1樓119A至D號舖
無聯絡資料

沒有留言:

發佈留言