2018年6月13日星期三

麵屋黑岩 Kuroiwa Ramen:精打細蒜好脂味

上回晌「軟橋」食過米苔目,路經見有家拉麵店「黑岩」,鋪門就似模似樣,門口掛住大大個日式燈籠好易望到。因為晌門口都貼有餐牌,拉麵定價都喺$68/$78,都試得過喎,再者,都有近半年無食過拉麵,所以,就趁過開嚟深水埗黃金買嘢,就食完碗拉麵先返屋企。
店內環境如大多數嘅拉麵店差唔多,地方唔算大,以深色木系餐枱椅為主,大多數喺二、四人細枱,對住開放式廚房仲有一列吧位。
餐牌亦喺落單紙,直接晌上面剔就搞掂,環保便捷,拉麵共有4款:原味、黑蒜、辛辣及海老,叉燒可以揀厚切或火炙,配菜有蔥或椰菜,麵條亦可以自選軟硬度。再加上額外配料選項、多款小食及普通汽水。
bowl黑松燒叉燒 $28
叉燒角切,燒香之後再加上黑松露,真喺唔幽香有鬼,再者,肉質鬆化並帶點油香,絕對喺「脂」味無窮喔。
bowl黑蒜拉麵 $78
唔喺刻意,不過,不其然食好幾次拉麵都揀黑蒜口味,貪其配合埋豬骨湯變得更香濃。此外,叉燒揀火炙,配蔥花,而麵內本身已加有木耳絲,不過,就唔跟溏心蛋、紫菜等基本常有嘅配料。
叉燒有兩片,滷得入味,炙燒後外觀更吸引,入口好鬆化,亦唔太肥膩。
麵條則揀硬麵,其實都唔會有好硬口嘅感覺,而喺有一份韌勁。湯底除混入黑蒜油,面面仲加有炸蒜同豬肉碎,變得更滋味,而麵條掛上香濃嘅湯汁,瀡瀡聲好快食晒。
「黑岩」嘅食物嘅質素確喺唔錯,價錢亦喺跟隨市場大環境定價,不過,總感覺欠缺一啲獨有賣點,好似幾款拉麵,口味都喺慣常見到嘅款式,亦無見有咩期間限定嘅款式推出,再者,深水埗都不乏拉麵店,好似「隱家」、「混亂」都做出咗口碑同成績,要突圍實在唔易,望小店繼續努力。

個人評分
味道:7/10
環境:7/10
服務:8/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$106

餐廳資料:
麵屋黑岩 Kuroiwa Ramen
長沙灣長沙灣道219號地下
2628 3369

沒有留言:

發佈留言