2013年9月6日星期五

百樂潮州酒樓 Pak Loh Chiu Chow Restaurant:清潮大頤

「清朝大臣」?標題「清潮大頤」唔喺打錯字,「清酒」+「潮州菜」=「大快朵頤」,真喺未試過清酒配潮州菜,今晚一於大快朵頤,痛快淋漓享受口福之樂,事發地點就晌旺角新世紀嘅百樂。是晚飯局中,認識到數位新朋友,雖然小弟較內歛,唔多發聲,但絕對食得極之開心,除咗品嚐多款既特色,又味美嘅潮州真味之外,因為聽到大家不斷發放笑彈,笑聲不絕,實在愉快!
晌新世紀廣場,由地下搭扶手電梯一路上嚟5/F嘅百樂潮州酒樓,見廣場內好多鋪位翻新,而且仲已經開咗唔少有份量或具知名度嘅食店,相信遲下新世紀廣場又有一番新景象。講番百樂,可能喺快樂星期五,一踏入門口,已見座無虛席,誇張少少講可以話喺人聲鼎沸。裝潢比較平實,一邊有落地屏風分隔嘅4-5人枱,另一邊入牆櫃擺咗好多花樽、古玩,多添幾分雅氣,大堂中央位置就喺多張8人、10人枱等等,另外仲有一啲廂房,整體而言屬雅緻不浮誇。
最近,店家仲搞搞新意思,只要同枱有兩位客人上「面書」讚一讚百樂潮州酒家嘅專貢,就有一次幸運輪抽獎,獎品有指定小菜、糖果一份、工藝花茶、指定甜品、全單九折……等等,務求讓大家開心快樂!
雖然邊食邊飲,但都一次過先分享公關朋友特意帶來嘅3枝清酒:「南部美人.吟Ginga純米吟釀」、「獺祭.三割九分.純米大吟釀」、「富久長.純米柚子健康酒」,有間中睇過吓小弟嘅食評都知,小弟唔多好酒,算叫飲得幾杯,但未喺好識品嚐,所以,純以個人口味嚟跟大家分享。「南部美人」喺岩手縣名物,雖然帶有青蘋果香味,但酒精度去到50%,小弟只喺淺淺淺嚐,唔好意思,未喺好真正能夠飲出咩味道,據介紹,配濃味或較肥膩嘅食物最突出佢嘅解滯膩功效;第二款「獺祭」無咁勁,酒精度16%,易入口好多,淡淡酒香,嗒落確喺有少少梨子香味,感覺特別,由於配海鮮最合襯,所以邊飲邊食凍花蟹;至於第三款「富久長」,最深得大家歡心,除了酒精度低之外,重重嘅柚子香最叫人飲得順喉,唔介紹唔知,依款酒加入大量高知縣產嘅柚子及廣島縣產嘅檸檬,仲未夠,再加入蜂蜜精製而成,酸甜有致,好似飲緊一杯雞尾酒,添飲唔該。
 獺祭.三割九分.純米大吟釀
南部美人.吟Ginga純米吟釀
富久長.純米柚子健康酒
 bowl滷水系列(滷水鵝肉、豬耳仔、滷水雞蛋豆腐、滷水鵝肝、滷水豬腳筋)
未試過一次過食咁多款滷水嘢,款款一碟,絕對足夠我哋樣樣都試勻。滷水以鵝肉、豬腳筋及鵝肝做得最為入味,味道醇香沉實,鹹香適中,而鵝肉嫩滑味濃,蘸點白醋,鵝味更突出,豬腳筋又好有驚喜,軟腍到不得了,好似食緊花膠咁,鵝肝入口粉嫩甘腴,正正各有特色;此外,豬耳仔我都幾鍾意,冰涼爽口,咬落有嚼勁,滷水豆腐就真人不露相,以為平平無奇,原來入口十分軟滑,只可惜滷水味無滷鵝、滷豬腳筋嗰幾樣嘢咁入味。
 滷水鵝肉
豬耳仔
滷水雞蛋豆腐
 滷水鵝肝
滷水豬腳筋
bowl涼伴魚皮
魚皮裁得大大件,又夠厚身,食得過癮,口感清涼、爽彈,滿口麻油香。原來工序都幾繁複,以鯇魚皮去鱗、厚切、白灼,再放入冰水冷藏,跟手用麻油、薑蔥、芫茜調味涼拌而成。
bowl醃螄蚶
螄蚶喺潮州菜中頗為特色嘅美食,不過,由於衛生問題,好多鋪頭以安全起見,都甚少供應生醃螄蚶,所以今晚晌度食到,實屬難得呀!螄蚶外殼擦得亮白,簡單以蒜頭、椒絲、生抽醃製,一搣開個殼,血紅飽滿嘅螄蚶肉立時呈現眼前,有人可能覺得核突,但咁道正正表明肉質新鮮,確實螄蚶肉啖啖鮮甜,又鹹鹹爽爽,一粒螄蚶肉,一粒蒜頭,幫幫殺菌,感覺更加安心啲。
 bowl金鐘雞
名字好特別嘅涼菜,一直未上枱,都唔知佢葫蘆賣咩葯。點知一送上枱,齊齊嘩聲四起,賣相絕對攞滿分,無論擺盤、裝飾,以至「金鐘雞」本身,都別具特色。原來又喺一番心機製作,淆高湯、切雞絲、混入芫茜、杞子,再雪凍做成 金鐘形啫喱狀,前前後後搞足4小時。依道菜要趁凍食,攤番暖就少咗份冰涼感,晶螢嘅啫喱凍有著高湯嘅濃郁,雞絲很滑溜,配合埋清香嘅芫茜,不愧為一道已有逾40年歷史嘅功夫菜。
 bowl白烚凍花蟹
料靚固然重要,師傅烹煮嘅時間拿捏都同樣重要,依道白烚凍花蟹正好反映出上述兩點,最貼心喺師傅已將蟹拆件,方便客人食用。蟹肉雪白,結實鮮甜,可以講喺每啖盡是鮮味。
bowl荷蘭煙鱔
外表平平無奇,有啲似薄切嘅豬腩肉,但將鱔片放入口嗰刻,感覺絕對喺驚喜,因為煙燻味極之香濃突出,鱔片做得非常之薄,食到油香又唔會令人覺得好油膩,另外加咗少少黑椒碎,令整道菜更惹味,香口。
bowl潮陽炸雙棗
炸雙棗,就喺炸蝦丸和炸蟹丸,炸蝦丸相信大家都食得多,而蟹餅、炸蟹鉗都食過,不過炸蟹丸印像中就應該第一次食。咪以為兩者製法一樣,蝦肉可以撻到佢起膠再喞成丸,我估無人聽過搵蟹肉撻成膠啩,而蟹丸則加入生粉搓成,再以腐皮包著炸才成丸。兩者都炸得唔油膩,非常香口、甘脆,兼且帶有濃濃鮮甜蝦和蟹肉味,正呀! 
bowl煎蠔仔烙
食完個香口嘅炸雙棗,香口嘢停不了,再嚟就喺煎蠔仔烙,又喺潮洲出名嘅菜式之一。蠔烙厚薄適中,邊位更特別脆口,最正喺蠔仔落得一啲無手軟,又肥美多汁,沾啲魚露,一流,值得推介。
bowl豆醬龍崗雞煲
又喺一道「雞不可貌相」嘅主菜,足晒秤嘅龍崗雞以豆醬醃好煲煮,因為煮得夠晒火喉,所以由食友幫忙拆件時,骨肉輕易分離。依道菜最好配碗白飯,因為湯汁濃稠啱啱好,又吸收晒雞香精華,撈飯真喺無等彈。而雞肉煮等酥軟,入口估唔到嘅綿滑,鹹香味濃,好食。
 bowl欖菜肉碎四季豆
食咗多道特色菜,欖菜肉碎四季豆可能會覺得普通咗,但勝在一樣有質素,同樣又喺撈飯好朋友。四季豆切得長短一致,跟欖菜炒起嚟鹹香惹味。
bowl芋泥蛋白
最後登場自不然喺甜品時段,店方為我哋預備咗兩款甜品,首先喺芋泥蛋白,由於喺新嚐試,暫未列入餐牌。其實喺將燉鮮奶蛋白配芋頭露,個別嚟講,燉鮮奶蛋白做得滑溜,芋頭露亦都很綿滑,若以清淡少甜為大前題,都OK嘅,不過小弟就略嫌淡口,味道上未喺好能夠突出啲芋頭味!
bowl炸金瓜餅
雖名為金瓜餅,其實亦加入咗芋絲,將南瓜絲、芋絲混和粉糰做成大餅脆炸,由於南瓜同芋頭都喺小弟喜歡嘅食材,所以我都幾喜歡依個甜品,兩者都質感粉香。不過同樣情況,味道輕甜得緊要,實在似食鹹點多過甜品。
對以上兩個甜品,小弟有個建議,若因為健康為由想做得少甜,芋泥蛋白可以好似食豆腐花咁,另外提供糖漿讓客人按喜好自行添加;而炸金瓜餅則可加另備一小碟糖膠供客人沾點之用。

試咗多道特色潮州美饌,水準亦相當高,今晚果真大快朵頤,間中能夠做此「試食大臣」,有何樂而不為!

個人評分
味道:9/10
環境:8/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$0(試食邀請)

餐廳資料:
百樂潮州酒樓 Pak Loh Chiu Chow Restaurant
旺角太子道西193號新世紀廣場5樓523號舖
2390 0834

沒有留言:

發佈留言