2013年9月29日星期日

美珍香 Bee Chang Hiang:重口味肉乾月

之前舅仔醒咗個奇華出品嘅「珠姐XO醬金華火腿月」,估唔到有個朋友又醒咗另一款重口味嘅月餅俾小弟,就喺美珍香嘅「肉乾月餅」,肉乾月餅?印象中應該第一次試喇。
講起美珍香依個牌品,去過新加坡嘅人,都知道佢喺當地出名賣肉乾嘅專賣店,產品有肉乾、肉鬆、臘腸、魷魚絲……等等,逾70多年歷史嘅美珍香,慢慢不斷向海外市場發展,現在,亞洲各地都已經有佢足跡。不過,今次唔喺試佢啲肉乾,而喺月餅,我都真喺唔知原來佢哋都有出月餅,果真一到中秋,各大商號都各出奇謀,務求多賺一筆。而美珍香嘅中秋產品有:蓮蓉金豬、肉乾月餅、雙黃白蓮蓉及棋子月餅共4款。 
美珍香推出唔少產品
美珍香做嘅肉乾一向都頗有水準,採用天然調味料,無添加防腐劑 ,無味精,無人工色素,家傳秘方製作,以色、香、味見稱,唔知月餅又如何?因為朋友只送我一個,而月餅獨立包裝,但包裝袋無列明成份等資料,只喺一切開,見到類似五仁月一類鹹月餅款式,外皮稍稍厚一啲,內裡有好多瓜子仁、杏仁、欖仁……等等,而最重要確實食到唔少牛肉乾,一粒粒分佈月餅之內,口感幾得意,哋就算喺不俗,不過,始終喺五仁月一類,唔喺小弟杯茶。

個人評分
味道:5/10
環境:6/10
服務:7/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$0(禮物)

餐廳資料:
美珍香 Bee Chang Hiang
尖沙咀海防道35 -37號海利行地下C舖
2730 8390

沒有留言:

發佈留言