2024年1月10日星期三

Plato Cafe & Bistro:高質二人餐

都無約單車老死食飯好耐喇,所以,趁佢無咁忙,就搵佢出嚟聚一聚,就佢返工嘅位置,相約過嚟佐敦一帶,晌網上搵到呢間「Plato Cafe & Bistro」,風評不俗,位置好,食完大家各自搭車都方便。
雖然只喺周中,但餐廳極旺場,目測都有9乘滿,而餐廳嘅環境幾好,一室咖啡店木系裝修,配以燈光,牆上有好多食物繪畫,感覺溫馨舒服。店員嘅服務都好細心,會主動俾個布籃你擺袋,又主動添水收拾,服務頗為熨貼,而且,都好有禮貌。
餐具、糖包、牙簽就放晌枱上一旁,擺放整齊,份量充足,其實,亦反映到服務一環,晌預備上交足功課。
摺頁式嘅主餐牌,打開一睇就有齊所有菜式,包括湯品、沙律、薄餅、前菜、主菜、全日早餐 、意大利麵、意大利飯、甜品……等等,選擇非常之多。
如果想食抵啲,就梗喺揀晚市套餐啦,包是日餐湯、主食及基本飲品,而主食都有成14款選擇供應,應該都唔難揀。
再想食得好啲、又抵啲,就不妨晌兩款二人套餐 中落手,一款賣$498,另一款賣$546,同樣包前菜、餐湯、主食、甜品及飲品,計落確喺幾划算,最後我哋就揀咗$498個二人餐,因為睇落都已經好豐富。
bowl天婦羅魷魚鬚
3款前菜中,沙律、薯條當然食得多啦,反而呢個魷魚鬚真喺少食,所以梗喺揀佢。唔喺講笑,雖然只喺前菜一道,但喺份量都幾多,滿滿嘅一大兜,魷魚鬚軟熟柔韌有口感,加上外層脆漿好薄,沾上自家製他他醬,食味一流,真喺一件接一件食個唔停口。
bowl粟米忌廉湯
跟住就喺餐湯登場,是晚嘅餐湯喺忌廉粟米湯,相對上算喺無咁特別嘅西湯之一,不過,做得都唔欺場,口感調得綿滑,好有濃濃嘅粟米香味。
bowl龍蝦汁虎蝦意大利飯
當一間餐廳有意大利飯供應嘅時候,小弟就偏好會揀呢一款菜式,因為我成日都講,煮意大利飯唔難,但喺煮得好食唔易,好考師傅手勢。眼前呢碟虎蝦意大利飯個人嚟講真喺接近滿分,因為先講賣相,已經非常靚仔,飯粒沾滿汁醬之餘,望落唔會太水,無過多汁醬嘅問題,兩大隻虎蝦煎得金黃,擺盤夠立體,已鎅背處理,方便食用,而食落蝦肉彈牙、鮮甜,真喺無乜挑剔位,飯粒食落就帶點咬口感,最正嘅喺每粒飯都沾滿濃香嘅龍蝦汁,味道好豐厚,加上裏面混有好多野菌、三色椒、蘆筍仔,絕對喺用心製作!
bowl西班牙黑毛猪鞍
老友話牛扒比較食得多,所以,試吓豬鞍,加上貨源嚟自西班牙嘅黑毛豬,自然喺加分位,成品上枱非常有睇頭,大大件豬鞍煎到金黃帶焦香,睇見都流口水,而落刀嗰吓已感受到肉質嗰份鬆化,入口仲有少少爽口嘅口感添,沾上好似帶有香梨味嘅醬汁,更感清爽好味。伴菜方面有焗薯、翠玉瓜,而前者好有薯味,覺得夠軟腍,佐以酸忌廉同啲煙肉碎,實在滋味,後者炒得爽脆,做得一啲都無馬虎。
bowl日式芝士蛋糕
最後登場嘅甜品雖然只喺普通一件日式芝士蛋糕,但一樣花啲心思裝飾下,至於件蛋糕嘅味道,芝士味好香濃,質感綿密得嚟卻喺非常之軟滑。如果芝士蛋糕唔啱食,可以改選雪糕架!
bowl凍檸茶 +$6
老友就一早嗌定杯凍檸茶,邊食邊飲,佢就話茶底幾幽香,俾到4片檸檬,夠晒檸香。
bowl即磨咖啡
小弟就留到食甜品時先上杯咖啡,感覺更加嘆,而咖啡喺即磨貨式,啲豆都喺靚貨,所以,飲落香醇,芳香細膩。
綜合而言,無論環境、招呼,抑或食物,都好滿意,所以,咁多客人光顧就真喺唔會無原因。

個人評分
味道:9/10
環境:8/10
服務:9/10
抵食:9/10
平均每人消費:HK$280

Plato Cafe & Bistro
地址:佐敦吳松街186-188號地舖
電話:2388 8269

沒有留言:

發佈留言