2024年1月31日星期三

金朝海南雞:「金」晚食得盡興

大概半年前嚟過「享和街」嘅「小越廚」食晚飯,當時離開時就見到呢間「金潮海南雞」,喺門口睇咗陣,覺得啲價位好抵食,又多選擇,就已經諗過如果嚟開呢頭,就會幫襯吓呢間小店。今晚,就同朋友試試店家嘅雞煲,當然,仲有海南雞啦。
餐廳屬小店經營,目測估計大概30個座位左右,襯返個招牌,一室黃色為主調,裝修簡簡單單,樸實唔花巧,兩邊牆身都掛咗個大電視,啱晒我哋香港人電視撈飯嘅習慣。
而有一邊牆身掛咗兩幅維港嘅油畫,都幾靚架,都幾搶眼。
成間餐廳都幾乾淨企理,已餐具就放喺枱下拉櫃之中,整整齊齊排列晒,都睇得見店家嘅細心。順帶一提,啲店員嘅招呼非常之好,既有禮貌,動作又快手,真喺好過去茶記(個別)受氣啦。
雖然店名冠以海南雞,但其實選擇非常之多,有雞煲、多款打邊爐配料、即叫即做嘅串燒、小食、招牌海南雞、各式各樣嘅飯餐,仲有啲公仔麵餐、下午茶餐……等等,更提供小菜套餐、二人套餐、四人套餐,讓客人食得更划算。最後我哋點咗個二人套餐($198) 再加 一個雞煲,超豐富,4個人都夠食呀,3個人都飽到上心口!
bowl姬松茸雞湯 (二人套餐)
唔係大隻講,碗碗都真喺有啲姬松茸,貨真價實,加上雞湯底,所以入口非常之香濃,尤其天寒地凍嘅日子,飲落去更加暖胃窩心。
bowl蔥油海南雞 (二人套餐)
3款海南雞中,揀咗呢款蔥油口味,原來都非常特別,因為啲蔥油唔喺平常好似茶記嗰類,而喺蔥都炒香晒嚟做。講番隻海南雞,啲肉質真喺嫩滑到不得了,好有雞鮮味,皮下脂肪又少,加埋層外皮好爽口,當然去晒骨食得更加盡興。
bowl椒鹽豬扒 (二人套餐)
麻甩佬一向都喺鍾意惹味啲、又唔健康嘅小炒,所以,揀咗呢個椒鹽豬扒,估唔到份量十足,不過最緊要喺啲豬扒炸得鬆化,而且,又唔油膩喎,加上除咗椒鹽,仲有洋蔥、香蒜,確喺惹味都不得了。
bowl蒜蓉炒白菜 (二人套餐)
有白菜、菜心同生菜供選擇,阿姐話當造啲就喺白菜,所以,就揀嚟蒜蓉炒,估唔到一樣喺大大碟,炒得好有鑊氣,白菜食起嚟唔會太腍身,仲有少少爽脆感,每口都充滿蒜蓉香。
bowl油飯 (二人套餐)
有相你睇,每粒飯都呈淺黃色,入口好香,而且飯粒分明,就算一碗飯,都感受到用心製作,無hea做。
bowl金朝雞煲 (半隻) $138
雖然只喺半隻份量,但差唔多滿滿一煲,可以講童叟無欺,開著火滾起之後,嗰陣陣香味一湧而出,真喺引到人流口水。如果食得辣嘅,更可以考慮吓試試冬陰功口味或麻辣口味,相信更加正。呢個原味嘅,其實都有些微辣,但辣勁點到即止,相信唔食辣嘅朋友都接受到。啲雞沾滿晒自家特製嘅醬汁,香濃惹味,同樣啲雞肉真喺鮮甜嫩滑到不得了,仲有,唔好錯過啲紫洋蔥,煮腍之後,沾滿汁嚟食,味道一流。
bowl凍檸樂 +$13
二人餐可以加錢配飲品,比散點正價平一截,咁食雞煲,當然要揀返啲凍飲,凍檸樂就最啱喇,因為酸酸咪咪嘅檸檬,可以平衡返啲濃味嘅嘢食。
成晚不停有客人進進出出,堂食嘅,外賣嘅,其實,睇返佢啲飯餐都喺五十零蚊,定價相宜,加上有啲特色嘛,所以,就有咁多客人嚟幫襯!

個人評分
味道:9/10
環境:7/10
服務:8/10
抵食:9/10
平均每人消費:HK$120

餐廳資料:
金朝海南雞
地址:荃灣享和街53號都城大樓地下E1號舖
電話:6317 7419

沒有留言:

發佈留言