2024年1月6日星期六

香港地 Hong Kong Day:絕無「港」究

雖然入嚟大嶼山行過好幾次山,但上鳳凰山印象中真喺差唔多廿年前嘅事,所以,趁住仲喺秋高氣爽嘅日子,就同啲老友上番一轉鳳凰山,之後嘅重點就當然喺嘆吓下午茶啦。返到嚟東湧,近近哋喺地鐵站附近嘅「香港地」食下午茶。
其實對「香港地」嘅印象真喺麻麻,晌我住嘅美孚區都有一間,食過一次之後都無再幫襯,因為老實講,質素唔喺高好多,但定價就相對貴一截,加上啲服務確喺麻麻,今次再嚟感覺都喺一般般。
下午茶餐底面兩頁紙睇晒,一般嚟講都40蚊起跳,雖然佢啲炒粉麵只喺賣50,但餐牌已標示住「輕型」兩個字,就知晌份量上會喺將貨就價。
bowl珍寶腸熱狗配薯條 $46
後悔無跟朋友叫呢個珍寶熱狗餐,因為唔單止熱狗大大份,面頭仲加咗肉醬同芝士,烤焗過之後 非常吸引,朋友話食落非常之惹味,又香口。就喺因為之前見餐牌只寫珍寶腸熱狗,所以先無揀 ,如果佢有講埋芝士肉醬嘅話,相信我喺會改食呢一款。
bowl乾炒牛河 $50
老婆唔喺身邊,咁就當然揀啲唔健康嘅下午茶餐,乾牛河就最合我心意。睇落色澤似乎偏淡色少少,份量亦比較少,牛肉亦都少,幸好嘅喺味道唔差,炒得有啲鑊氣,但食幾炷就食完,有啲唔夠喉嘅感覺,哈哈!
bowl星州炒米 $50
老友就話,明明點嘅喺星米(餐牌亦只有星米),但睇落都喺似廈門炒米,呈橙紅色,唔喺星州炒米嘅鮮黃色,味道都似啦,酸酸甜甜,完全無星米嗰種咖喱味、黃薑味,不過,當喺食廈門炒米,味道OK嘅。
bowl豬扒肉碎番茄湯米線 $50
另一位老友所嗌嘅米線,睇落就真喺比較對辦㗎,雖然佢話過蕃茄湯底未算超濃郁,但起碼味道上都酸酸咪,食落好醒胃,而米線嘅份量亦唔少,見豬扒炸得甘香鬆化,如果多啲肉碎佢就話更加好。
bowl熱奶茶
個人而言,味道好一般,唔叫得伏,只喺茶底未夠香,花奶亦稍嫌偏多,未喺百份百夾自己口味。
綜合我哋4個人嘅茶餐,拉勻嚟計,水準屬於中間位,但定價方面,相比同區其他茶記,就肯定 高咗一截仔,所以,性價比個人感覺就偏低少少。

個人評分
味道:7/10
環境:6/10
服務:6/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$50

餐廳資料:
香港地 Hong Kong Day
地址:東涌慶東街1號東堤灣畔3座地下25號舖
電話:2981 9938

沒有留言:

發佈留言