2024年1月24日星期三

Lamees:地中海之夜

上次嚟到土瓜灣北帝街一帶食完晚飯後,經過見到呢間「Lamees」,餐廳門面裝潢幾特別,又有個電視不停播放短片,原來喺賣地中海菜,喺小弟比較少接觸嘅菜系,所以,啱啱約咗位住晌土瓜灣嘅學弟,就諗起呢間餐廳,與期周圍搵就不如試一試吓佢。
推門內進,餐廳地方唔大,目測所見大概廿個位左右,但裝修幾精緻,一室淺泥黃色,加上牆上富異國嘅裝飾,配合燈效,立時彷彿好有種身在異地嘅感覺。
而且,枱上嘅餐碟亦非常精緻。見到枱角有個二維碼,原來唔喺點餐用,喺一個線上餐牌,咁趁學弟未到,就睇睇有咩選擇。
方便大家參考,小弟就將個餐牌做咗截圖出嚟。第一頁就有關主廚及餐廳嘅詳細介紹,原來主廚都大有來頭,而餐廳嘅經營都有佢嘅理念,好似肉類都喺以天然、無激素為主,食材都會用嚟自自家農場嘅。
再細閱餐牌,都有非常多選擇,分類嘅大致分為湯品、沙律、點醬菜式、頭盤、飯品、意大利麵、阿拉伯式BBQ、烤焗類及甜品。
而飲品方面,有紅白餐酒、啤酒、汽泡酒、中東茶、咖啡、果汁、汽水及Lamees特飲。
bowlBaba Ghanooj $85
點醬菜有經典嘅鷹嘴豆泥,亦有香氣複雜嘅雜果仁醬,不過,我哋就試咗烤茄子蓉口味,而每一款都會配一份彼得包。茄子經過炭燒之後,再搓成泥,加入燈籠椒、意大利蕃茜及蕃石榴,塞到個彼得包漲卜卜,咬落非常滋味,再者,啲彼得包輕烤過嚟,變得好軟熟。
bowlMankeesh Flat Bread (Zatar) $95
第二道菜亦好有特色,大概直徑七吋嘅扁麵包切成八小件,包面睇到加入大量百里香同黑芝麻,入口包身有點脆,又有啲煙韌,香草味非常濃郁,又富芝麻香。伴碟仲有少少白芝麻醬及青瓜片作為間場,清清味蕾。另外仲有兩款口味供選擇:黑松露野菌、蒜蓉孜然。
bowlBaid ganam - Lamb Testicle $160
店員問過我哋對內贓會唔會抗拒,就推介咗呢一道新菜式「香煎羊蛋蛋」,即喺羊嘅睪丸,膽粗粗就試吓,反正嚟呢間餐廳就喺想試吓新嘢。從餐牌所知,喺約旦傳統嘅家常頭盤,多數冬天食。同食羊肉唔同,無嗰種羊羶味,味道溫和,再者,加咗蒜蓉、檸檬汁、香草及橄欖油去煎,香味豐富;而咬落去口感軟綿,又確喺有種食帶子刺身嘅口感。
bowlArnab - Rabbit Leg $220
主食喺烤法國野兔脾配上米飯,印象上,我幾敢肯定喺第一次食野兔脾,睇賣相隻兔脾燒得幾靚仔,原來兔脾都幾大隻,口感個人覺得幾似雞肉,因為加咗啲香料去焗,所以,幾入味,又幾香;而啲米飯似喺印度米,因為外形較為修長,食落比較爽身,伴上薄荷蕃茄醬,香濃得嚟又帶點清新。
bowlKatayef $75
最後當然以甜品作結,據店員介紹呢一款甜餡角甚富地道色彩,喺中東地區人士齋戒月會食嘅甜品。一客有兩大件,外形有啲似我哋過年時食嘅炸角仔,一件屬甜食,包住合桃椰絲,仲有陣陣玉桂香;而另一件屬鹹食,包住中東芝士,因為都淋上糖漿,所以,味道又幾夾,加上香脆嘅外層,真喺既特別,味道又唔錯。
雖然,未算喺第一次食地中海菜,不過,依然好有新鮮感,而且,招呼亦好唔錯,侍應態度有禮,讓我哋都有個稱心美味之夜。

個人評分
味道:9/10
環境:8/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$350

餐廳資料:
Lamees
地址:土瓜灣北帝街145號順輝大廈地下2號舖
電話:9181 9600

沒有留言:

發佈留言