2024年1月13日星期六

彩龍大酒樓 Lucky Dragon Restaurant:「龍」情不變

母校搞咗個重聚日,我哋好幾個舊同事約埋返去走一轉,之後,當然要聚一聚食埋飯啦,因為呢個組合真喺自疫情以嚟都無見過。近近哋,就搵番當年久唔久都會幫襯嘅「彩龍大酒樓」。
真喺估唔到,呢間屋邨酒店屹立到咁多年,就算疫情都無事,今晚(星期六)都坐得好爆。整體裝修就好街坊酒家嘅格局,算得上乾淨企理,加上我哋得9個人,安排張12人枱,當然坐得鬆動舒服。
bowl燒鵝皇(半隻) $228
好多時啲酒樓都有自己啲燒味部,啲出品一向都唔差,所以,我哋叫咗半隻燒鵝皇,單睇賣相真喺有板有眼,而食落一啲都唔失禮,皮脆肉嫩,好甘香,之後用埋啲混有鵝油嘅汁嚟撈落糯米飯度食,包你食到另一個層次嘅味道。
bowl雙冬羊腩煲 $268
以前就話冬天先有羊腩煲,依家咩時候都見到羊腩煲嘅出現,不過,都喺冬天先嚟食羊腩煲感覺好似滋味多啲。滿滿一大煲羊腩,滾住食份外芳香,而啲羊腩好軟腍,微微羶香,正呀喂,裡面嘅冬筍、枝竹嗦滿汁同樣好味。
bowlXO醬小炒王 $98
港式小炒中,叫小炒王多多少少喺情意結,間間餐館嘅小炒王都大同小異,都喺土魷、蝦乾、韭菜花、腰果……等等,有啲就會加埋豆腐乾、菜譜之類,咁呢度用埋XO醬炒,自然更加惹味香口,而且份量十足,喺大排檔餸啤酒嘅最強之選。
bowl鳳梨生炒骨 $88
食小炒嘅另一情意結就喺生炒骨,因為酸酸甜甜 餸飯一流,況且唔會晌屋左煮,因為有難度。啲生炒骨我覺得比較大件,所以,食起嚟相對啖啖肉,而最欣賞嘅喺啲汁酸香得嚟唔嗆喉,而且,緊緊好掛滿晒每嚿肉,無多餘嘅汁醬。
bowl香煎枇杷豆腐 $88
老實講,外觀就做唔到琵琶嘅樣,不過,單以質素嚟計,其實幾唔錯,啲豆腐好嫩,魚肉亦打得 軟滑,勾個茨汁亦唔會太身,啱啱好。
bowl豉汁蒸大鱔 $138
似乎我哋揀親都係啲濃味嘅菜式 就好似 呢一碟大鱔, 睇到都覺得正呀,濃濃嘅豆豉香,而啲鱔又大件,卻喺好嫩滑,又滿滿油香,滿意。
bowl椒鹽味果鮮魷 $108
哈哈,又喺碟香口菜式,講明呀,今次唔喺小弟負責點菜架。原來菜名中嘅味果即喺腰果,幾脆口,至於啲鮮魷好軟腍,外層嘅脆漿亦唔會太厚,算合格,至少唔會咬落一口粉,不過,就略嫌椒鹽味唔夠重,比較薄身。
bowl臘味糯米飯 $98
一大棚人梗喺要啲粉麵飯嚟墊肚,糯米飯就最易飽肚架喇,雖然講到明都唔喺生炒,但都無所謂啦。單睇表面就睇唔到啲臘味,其實食下食下都有幾多餡料,而且啲糯米煮得啱啱好,軟糯煙韌 ,喺嫌啲醬油落得唔夠多,味道稍稍偏淡。
bowl乾燒伊麵 $88
一個飯,另一個就要麵,同枱有人想食乾燒伊麵,就順其心意,碟乾燒伊麵炒得都算乾身,食到尾唔會一碟都喺油。
綜合一句,呢度啲定價唔算貴,但碟頭夠大,雖然啲侍應算叫做上年紀,但都幾好招呼有講有笑,同啲客打成一片,始終都喺做老街坊生意。一班舊同學廿幾年後再嚟到「彩龍」聚一聚,講返唔少往事,確係勾起唔少回憶同趣事。

個人評分
味道:7/10
環境:8/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$145

餐廳資料:
彩龍大酒樓 Lucky Dragon Restaurant
地址:石硤尾九龍仔大坑東道窩仔街
電話:2779 9111

沒有留言:

發佈留言