2024年1月14日星期日

公和荳品廠 Kung Wo Beancurd Factory:豆品「公」略

帶啲朋友去石硤尾嘅「美荷樓」參觀,了解下香港第一代公屋嘅變遷,跟住順路過嚟「公和」食過輕怡下午茶。
逢喺星期六、日,呢度都好旺,不論正鋪,還是隔離新鋪,都坐滿晒人,加埋啲外賣,賓墟咁嘅場面。我哋見巷仔嘅露天位有空枱,「嗱嗱林」掗番張,反正都喺旋風式咁食完就走。
餐牌,一版紙睇晒,依定賣嘅食品非常之多,除豆品類,仲有好多小食,連炒麵、烏冬、粥品都有。
bowl豆腐花 $13
豆腐花始終喺公和嘅熱賣,相信寫嘅人都唔少,所以,我就唔特別多講。總之,質素保持到,基本都唔會令人失望。枱上已經放咗黃糖,再由客人自由添加。
bowl叁拼 18$/6件
一客有齊豆腐、豆卜、魚腐,各兩件,個人覺得釀豆腐比較好食,一來豆腐滑,二來魚肉彈牙味鮮;豆卜、魚腐都OK啦,前者香口酥脆,後者外脆內軟,喺入口比較油咗少少。
bowl瑞士汁豬手 $22
一客標明有4件豬手,賣22蚊,價錢都OK,隔離枱個阿姐都推介我哋試吓,所以,就即管一試。啲豬手炆到好化,輕輕一咬就開晒,皮下都有幾多骨膠原,個瑞士汁味道都幾濃,甜甜酸酸咁。
bowl豆腐奶凍 $18
初頭諗住十零蚊碗豆腐花都有成大碗,咁賣到18蚊嘅奶凍應該有返咁上下,但原來喺好細樽,真喺兩、三啖就食晒。老實講,食落我就覺得奶味重過豆味,質感方面都算OK,嫩滑並且夠挺身。
嚟呢度都喺食情懷多過食物嘅質素,咁當然佢哋嘅嘢食又唔喺差嘅,屬中間啦,不過,揀奶凍就不如食番豆腐花,性價比高啲。而全場都好爆,招呼就無乜架啦,食嘅人都喺快上快落,我哋都喺一食完就閃。

個人評分
味道:7/10
環境:6/10
服務:6/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$20

餐廳資料:
公和荳品廠 Kung Wo Beancurd Factory
地址:深水埗北河街118號地舖
電話:2386 6871

沒有留言:

發佈留言