2024年1月13日星期六

若男冰室:慳錢嘅靈丹妙「若」

呢間茶記極之隱蔽,一來佢位處工廠區尾,出咗地鐵嘅人都極少向呢個方向行,二來一睇就知喺攞廠廈食堂牌,所以,門面無名無姓,好易行過都唔知。都喺街坊通報,先知有間早餐只喺賣$22嘅茶記,應該算數一數二平通港九新界。
睇格局唔似茶記,較為似家西餐廳,一來啲櫈比較西化,二來好少茶記啲位排得咁疏,所以坐起嚟 比一般茶記嘅感覺舒服好多,招呼方面,朋友就話麻麻地,不過今次我就覺得無乜太多特別問題,況且出面啲茶記,一般嘅招呼都喺普普通通。
早餐選擇可以講喺分為4大款式,最平嘅$22,最貴都喺$30,一張餐牌仔睇晒,而B款喺日日都唔同,當日就喺雪菜火鴨絲通粉 / 米粉,配多士煎蛋。
bowl仿鮑絲米粉配煎蛋、多士 $22
初入去無為意仲有火鴨絲選擇,否則,老婆話會要佢。至於碟米粉,睇啲湯頭色澤,味道絕對唔會淡茂茂,仿鮑絲就唔喺好多架喇,但米粉份量就絕對唔少,加埋一整片多士、炒蛋,肯定夠晒飽。
bowl火腿絲通粉配滑蛋、多士 $22
小弟就要火眼絲,一心嚟都喺求求其其,填飽肚為本啫,咁嘅價一早無預太高期望。不過,算喺唔錯,至少通粉唔會煮過籠,炒蛋都算滑,份量夠晒足。
bowl熱奶茶、熱檸水
呢兩樣喺我哋晌茶記嘅慣常選擇,小弟杯奶茶OK啦,唔叫好好,亦唔太差嘅,只喺未叫好滑咁啫。
老實講,咁嘅價真喺無咩要求啦,嚟得嘅都志在天飽肚啫。

個人評分
味道:7/10
環境:7/10
服務:7/10
抵食:10/10
平均每人消費:HK$22

餐廳資料:
若男冰室
地址:荔枝角長沙灣道912-914號時信中心地下1號舖
電話:3482 0368

沒有留言:

發佈留言