2021年12月25日星期六

禾味家 Wo Mei Ka: 「禾」諧組合

聖誕節期間,同朋友行吓山喺最佳節目,今次就由金山,一直上筆架山、獅子山,最後經慈沙古道,落慈雲山離開。由朋友帶路嚟到呢一間屋邨茶記「禾味家」食個下午茶先結束,唔喺朋友帶路,真喺估唔到呢度有間茶記,隱秘到呢。
既然屋邨茶記,加上從外圍睇呢條邨都有啲舊,所以,裝修都唔會太新派,整體嚟講,平平實實,乾淨企理,而且,地方都幾大,枱櫈嘅編排都闊落。
雖然,餐具就咗放晒晌枱面,方便到客人,但呢啲時勢就唔多衞生,不過,依家稍為注重衞生嘅客人,都會要杯熱水洗洗啲餐具消吓毒,等自己都安心啲。
下午茶時段,晌門口就放咗大大個餐牌,揭起埋下午茶嗰頁,一眼睇晒,有輕盈啲嘅,亦有燒味、粉麵飯餐,始終都喺做屋邨客,定價都算相宜。但老實講,服務就一般般啦,收幾十蚊個茶餐,都唔會要求太多吧!
bowl金牌沙嗲牛肉包 $32
通常菠蘿油喺首選,無嘅話好多時都揀沙嗲牛肉包,因為,茶記嘅沙嗲牛都衰唔得去邊。睇樣,個沙嗲牛肉包好足秤,大大條熱狗包,塞滿晒沙嗲牛肉,啲牛肉好腍滑,充滿沙嗲香,汁底夠晒惹味,而且,唔會太瀉身,流到一手都喺,包身又暖烘烘,好軟熟,不失金牌之名。
bowl熱奶茶
嚟到茶記,熱奶茶喺必然之選,用上大瓦杯,既喺情懷,又較保溫。色澤好對辦,深褐色得嚟有光澤,入口茶底醇香之餘,茶奶比例好,入口茶、奶嘅味道平衡,口感亦都算幼滑。
友人話佢哋嘅茶餐都唔錯,雖然,只喺試咗兩樣食物,未知其他嘢喺點,但起碼最基本嘅兩樣嘢都無失威先啦,而且,沙嗲牛包搭熱奶茶,喺茶記嘅茶餐中,幾和諧嘅組合之一。

個人評分
味道:8/10
環境:7/10
服務:6/10
抵食:9/10
平均每人消費:HK$32

餐廳資料:
禾味家 Wo Mei Ka
慈雲山慈正村慈正商場一期地下2號舖
2326 9797

沒有留言:

發佈留言