2021年12月20日星期一

華鳥風月 Kacho Fugetsu:煩惱盡「燒」

日本菜一向予人感覺都喺高級啲,夠專注,用料靚,更喺不時不食。今晚同朋友嚟到銅鑼灣食廈Cubus嘅「華鳥風月」,嘆嘆特色料理、串燒,絕對喺高質嘅演繹。餐廳佔地兩層,而要到訪餐廳,喺要先上25/F,呢一層喺新派時尚嘅居酒屋,而落一層23/F(餐廳有專用嘅樓梯)喺附屬嘅雞尾酒吧,餐前或餐後落嚟飲番杯都幾唔錯。
走進餐廳,非常摩登型格,一室黑、白、灰,裝修簡約,牆上嘅和風彩繪頓成亮點。左邊一排喺吧枱位,可以欣賞到師傅整串燒,而右邊喺餐枱位,適合較多人一齊用餐嘅位置。
而走到餐廳到尾,見到一面仲有個廂房,不過,睇到有啲客,唔太方便走入去影相,所以,遠距離補一張。
另外,近門口,吧枱之上,放咗一大盤「是日廚師精選魚鮮推介」,師傅話喺由日本漁市場直送到港嘅海產,客人可以選擇唔同嘅烹調方式,當然,師傅都會提供一啲建議食法嘅。
食日本菜,一向啲餐具都特別精緻,就算喺今晚咁摩登嘅居酒屋,啲餐具都一樣好靚,所有餐具、容器都以天然石材造成,非常有質感。此外,招呼亦好貼心、有禮,喺一貫日本餐廳嘅高服務水平。
bowl靜岡縣水果茄沙律 $78
唔止海產,好多食材都用上日本貨,定價略高,但質素自然更有保證。簡簡單單水果茄、沙律菜,再加少少自家醃製蕎頭組成。水果茄嘅甜度非常高,而沙律菜新鮮爽脆,蕎頭則酸酸甜甜,食罷令人更開胃,為今餐飯打開序幕。
bowl海膽松葉蟹肉拖羅他他 $288
可以講喺招牌菜式之一,以帶子刺身、松葉蟹肉、拖羅他他做成塔型,加上海膽同黑魚子做裝飾,賣相本身已經又靚又矜貴,仲要有埋咁有心思嘅擺盤,真喺有齊晒打卡呃讚嘅元素。食法就以附送嘅紫菜包住嚟食,紫菜就脆到不得了,而幾款海產食材混在一起,一個字講晒:鮮,尤其啲蟹肉,鮮甜得過份。
bowl鵝肝茶碗蒸 $78
食過兩款凍嘢,再嚟一個熱騰騰嘅茶碗蒸就最好不過,不過,呢一道茶碗蒸喺加強版,因為加咗一大件香煎鵝肝,讓鵝油滲進去蒸蛋中,份外「脂」味;再者,啲鵝肝口感綿密甘香,蒸蛋則滑溜有蛋白,非常好食。
既然嚟到居酒屋,又點可以錯過啲串燒,一口氣試咗4款,包括虎蝦雞皮串、阿波尾雞翼、秋葵及大蔥,唯一可惜唔喺晌正我面前嘅燒爐度做,而喺晌另一邊燒爐做,睇唔到師傅表演。
bowl虎蝦雞皮串 $98
細心品嚐,就會食得出當中嘅心思,虎蝦中間已去殼,入口自然啖啖肉,而最特別喺以雞皮去包住虎蝦去燒,中間仲耍捲埋一片紫蘇葉,所以,入口油香得嚟唔肥膩,又有陣陣紫蘇香,加上蝦肉夠晒爽口,真喺貴得有道理。
bowl阿波尾雞翼 $48
餐牌列明出自日本德島縣產,小弟都曾經食過一次阿波尾雞。雞全翼燒得金黃,陣陣香氣,確喺誘人。入口外皮極之香脆,咬落咔咔聲,肉質嫩滑多汁,證明師傅做串燒手勢好,時間拿捏啱啱好。記得不妨加少少師傅特製嘅辣粉,就更加好食!
bowl秋葵 $28
秋葵就簡簡單單燒香,再灑少少鹽及七味粉調味,秋葵一向入口都有種「滑潺潺」嘅感覺,但燒過之後,就無乜呢種感覺,而咬落脆口,簡單健康。
bowl大蔥 $28
大蔥同樣都喺簡簡單單燒香再灑少少鹽及七味粉調味,而大蔥本身都好新鮮,入口蔥香自然清新,食咗啲濃味嘅,又食番啲清新嘅,平衡吓,又叫有多啲蔬菜落肚,無咁大罪惡感。
bowl香煎甘鯛配粟米蓉 $188
雖然無成條魚咁叫嚟食,但呢一道香煎甘鯛亦都好正,真喺唔知點整法,外層嘅魚鱗煎到好酥脆,咬落勁卜卜脆,而魚肉超嫩滑,又有魚味,底下仲有啲粟米蓉,非常清甜,可以以魚肉沾嚟食,事後跟店員傾開,原喺粟米蓉自家製,而粟米嚟自宮崎。
bowl燒飯糰(明太子、辣味增)$48
最後,以燒飯糰墊墊肚,燒飯糰有3款口味:明太子、辣味增、芝士,試咗前兩者,最好食喺明太子,鹹香惹味,然而,辣味增就相對鹹咗啲,而講到啲燒飯糰,就真喺燒得啱啱好,唔會好乾,外層有飯焦香,內裡則保持軟熟。
bowl蕨餅
餐廳嘅小小心意,送上一小件蕨餅,口感軟糯,過過口癮都好。
晌上層用完餐,店員都會例必介紹你落去下層嘅酒吧,就算唔飲嘢,都可以參觀吓。其實,佢哋話,有啲客就相反,先晌下面飲吓嘢,傾吓偈,好似收工啲Happy Hour時間咁,等個人放鬆吓,之後先再上去食飯。
落到去又真喺幾別有洞天嘅感覺,一來地方幾大,啲枱又喺矮枱,空間感十足,二來吧枱後面牆身櫃擺滿酒,餐廳尾嘅牆身又畫有白鶴及櫻花,感覺真喺幾唔錯。一藍、一綠嘅梳化椅,坐落去真喺非常舒服。
同友人都唔嗜酒,所以,就問問有無非酒精類飲品,店員就推介咗一啲無酒精雞尾酒俾我哋,定價都跟出面嘅酒吧差唔多,但呢度勝在就更好坐。
bowlYuga Soda $88
以荔枝、檸檬、梳打水溝成,再以玫瑰花瓣作點綴,而最特別喺面頭一層用蛋白打成的泡沫,非常輕柔,帶點點玫瑰香氣,而拌勻之後,飲落喺陣陣清爽,卻又有種荔枝嘅清甜香味慢慢滲出嚟,幾特別,又幾好飲。
bowlCitrus Dream $88
另一杯就以橙汁、熱情果、芒果、牛奶組合而成,再以一片香橙乾作為點綴,色澤鮮艷亮麗,賣相吸引。飲落,又估唔到果汁跟牛奶都幾夾喎,而且,仲以為加咗熱情果會好酸,卻唔喺,反而有重富層次嘅果香。
今次,無論在上層居酒屋所嘆嘅美食,抑或下層酒吧所飲用嘅無酒精雞尾酒,都好享受,加上朋友間嘅風花雪月,讓人可以拋開煩惱。

個人評分
味道:9/10
環境:8/10
服務:9/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$800

餐廳資料:
華鳥風月 Kacho Fugetsu
銅鑼灣開平道1號Cubus 23-25樓
2872 8968

沒有留言:

發佈留言