2021年12月14日星期二

大頭芋烘焙 Mrtaro Cooking Class:家傳「芋」曉

小弟本身唔喺芋頭控,但老婆就真哋好鍾意食,早前朋友公司有人離職,散水餅喺芋頭酥,佢話超好食,推薦俾我試試,喺開晌廠廈嘅「大頭芋烘焙」,睇番啲人嘅食評,原來已經開咗好幾年,真喺唔知有呢間隱世小店喎。
入到鋪內,原來喺一個教整餅中心,不過,就無入去「參觀」,只喺企晌近門口位睇睇。
晌牆上,就貼咗好多雜誌嘅介紹,如「90後女生創業」、「赴台拜師學製芋頭酥」、「港女小店創業」……等等,小弟都有學整包點、甜品,明白易學難精,但有志者事竟成,希望店主繼續努力,精益求精。
睇店名就知喺以芋頭作為種重點,除主打嘅芋頭酥,仲有啲芋頭波波球、蛋糕磚同蛋捲,此外,芋頭以外,亦有啲茶味嘅蛋捲及其他口味嘅毛巾捲。
雖然只喺小小兩個芋頭酥,包裝都好裝美,我晌網上都見佢哋有四個裝嘅盒裝。此外,店家都順便推廣吓一啲小型個體盒裝,話當散水餅又得,依家疫情持續,當喺小禮物俾朋友亦得。
bowl原味芋頭酥 $17
芋頭酥都喺新鮮製作,不含防腐,所以,講到明存放於室溫需兩日內食用(放入雪櫃就可保存7日)。切開一睇,裡面都喺填滿芋泥,而芋泥味道粉香,唔會過甜,店家更教路以150°C烘10分鐘,所以,口感更軟綿幼滑,外層嘅酥皮就好鬆化。
bowl話梅味芋頭酥 $20
紅色嘅喺加入話梅味道,入口芋泥同樣軟綿粉香,但就多咗一點點甜甜酸酸嘅話梅味,感覺喺幾得意嘅,都值得一試。
bowl芋頭蛋糕磚 $80
可以講都唔平,但睇得到用料好十足,層芋泥非常厚身,攞上手亦好墜手。先講層蛋糕,口感綿密而鬆軟,帶微微濕潤,並好有回彈力,而且,蛋味超香濃;至於啲芋泥,如上面都講到,粉香綿滑,兩者夾埋一齊,真喺好食,仲幾飽肚添。
睇番佢啲媒體介紹,原來芋頭喺用上台灣大甲出產嘅水芋,貪其口感更綿滑,的確試過之後,佢啲芋泥確喺做得出色。

個人評分
味道:8/10
環境:7/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$40

餐廳資料:
大頭芋烘焙 Mrtaro Cooking Class
荔枝角永康街29-33號兆威大廈6樓12室
5479 5191

沒有留言:

發佈留言