2021年12月24日星期五

Mood Coffee:即慶下午茶

過到嚟金巴利街買少少韓國嘢,沿天文台道出番漆咸道時,偶然經過依一間非常的的骰骰嘅咖啡店,隨心就坐低享受一小段下午茶時光。
環境真喺晌門面已可以一眼睇晒,只有兩張高腳櫈,明顯就喺做外賣生意,尤其附近寫字樓多,點都有一定嘅客源。
基本上,咖啡嘅分類為黑同白,亦有數款特色咖啡,最特別喺呢度有提供豆奶、杏仁奶、燕麥奶,當然,需要額外加錢,但適合對牛奶敏感嘅客人。另外,仲有幾款「Dirty」系列,而食物方面,主要提供多士,以及一啲英式鬆餅。
bowl鮮奶咖啡 $42
小弟一向就好加入奶泡嘅咖啡,咖啡嘅拉花好靚仔,表面非常平滑,線紋又夠細緻,個拉花亦算喺對稱,入口醇香之餘,有陣陣果仁香,奶泡打得綿密,加上沖泡嘅手勢非常好,故就算無攪過,口感綿柔而均勻。
bowl三重朱古力肉桂焦糖流心鬆餅 $28
作為下午茶,食個鬆餅就啱啱好,不過,到訪之時只淨番一款口味。堂食嘅話店員會幫忙翻熱,果然喺三重朱古力,朱古力味好濃郁,鬆餅嘅口感帶點濕潤,而咬入去,真喺有流心嘅效果,只不過,肉桂味就比較隱約。
呢轉就純粹快閃飲杯咖啡,食件鬆餅,過吓癮,無話攤抖好耐,因為辦完事就返去食做節飯。

個人評分
味道:8/10
環境:6/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$70

餐廳資料:
Mood Coffee
尖沙咀漆咸道南81號南海大廈地下E號舖
2789 9498

沒有留言:

發佈留言