2021年12月17日星期五

i kitchen:再「廠」美味廚房

對上一次嚟「i Kitchen」已經差不多接近5年前嘅事,當時,已經有相當多餐廳進駐入觀塘廠廈,隨時間過去,就算喺疫情之下,餐廳嘅數目都好似有增無減,競爭應該都幾大,然而,仲喺屹立不倒,就自不然有其實力。同啲老友食飯,當然揀啲好嘅、有質素架啦。
再訪,感覺內裡嘅環境喺唔同咗少少,雖然,都仲喺以黑白為主色調,加上一啲藍光燈效,但可能基於疫情關係,搬走咗啲大梳化椅,啲枱櫈變得闊落咗,空間感多咗,感覺幾唔錯。
雖然整體環境較昏暗,但裝置咗唔少聚焦燈,枱上又有小燭臺嚟營造氣氛,所以,不失情調。
翻一翻餐牌,分門別類為前菜、小食、湯品、意大利麵 / 意大利飯、薄餅、主菜、二人套餐、甜品及飲品,選擇依然多。
bowl朱古力咖啡 $32
先嚟啲凍飲,小弟今晚就想飲飲朱古力咖啡,杯面唧咗好多忌廉,所以,睇落真喺唔錯,而朱古力跟咖啡嘅味道都好平衡,攪埋啲忌廉落去,就更香滑。
bowl棉花糖鮮奶朱古力 $32
我以為友人杯朱古力會跟我嘅差唔多,都喺唧層忌廉,但原來喺打咗層奶泡,撈均啲朱古力,佢話非常香滑,而朱古力味卻好濃郁。
bowl抹茶鮮奶 $38
講到賣相靚,就應該以呢一杯抹茶鮮奶靚喇,因為一層翠綠色由上而下慢慢沉澱、變化。友人小試一口,已經話唔錯,茶味幽香。至於仲有位友人飲嘅凍檸水,就無特別,唔講啦。
bowl炸薯條配松露醬 $48
油炸嘢一向喺人見人愛,呢一客炸薯條份量十足,睇相都睇到一大籃,最緊要喺炸得香脆不膩,配上松露沙律醬,個醬松露香味突出,做得非常好食,所以,啲茄汁都被冷落在一旁。
bowl香脆魷魚圈 $68
之前嚟嘅時候都試過,喺店家嘅推介。亮點喺佢哋會用新鮮魷魚做,果然,啲魷魚入口喺鮮甜柔軟,加上脆漿唔太厚,又香脆,配上泰式嘅甜酸醬,真喺正。
bowl香辣炸雞鎚 $78
今晚真喺膽固醇萬歲,再嚟多一客炸雞鎚,一客6件,隻隻都炸得甘香可口,最正喺醃得好入味,又帶點辣,咬落雞肉嫩滑多汁,就連伴碟嘅沙律都無迤做,既落咗濃香嘅意大利黑醋調味,又刨幾片巴馬臣芝士做靚個樣!
bowl低溫焗原隻意大利香草烤雞 $168
主菜方面,店長話有啲新菜式將會推出,暫時未正式放晌餐牌中,但照樣有供應,試試水溫,睇睇食客反應。首先登場喺烤雞,據介紹貨色嚟自意大利,嘩!原來都幾大隻,先慢煮,再烤焗,烤得一身古銅色,入口外皮非常香脆,皮下脂肪少,肉質比預期嫩滑,尤其脾位,喺雞胸口感就少少嚡,都預咗,但成隻都好入味。
bowl鵝肝醬酥皮羊架 $228
威靈頓牛柳就算未食過,都聽過吧,呢一道可以講喺威靈頓牛柳嘅羊架版,酥皮包住羊架去焗,中間真喺如「威靈頓」咁,夾有鵝肝醬同野菌,味道好有層次,再者,羊架唔太羶,又幾惹味,喺覺得有少少焗過籠,好似煎扒得去到7、8乘咁。
bowl西班牙海鮮飯 $268
呢個好抵食,因為印象中,一般西班牙海鮮飯做到4人份嘅,座底三百蚊起跳,依家只賣二百幾,仲要睇到有咁多海鮮料晌面喎,真喺亳無欺場。店員仲特別介紹講話融合亞洲做法,又採用西班牙米,雖然唔喺好覺有亞洲風味,但整體做得唔錯,啲海鮮好正,有虎蝦、扇貝、青口、八爪魚仔,飯粒又好有香氣。
bowl原個日本檸檬雪葩 $68
一餐裡面要盡慶,點可以無甜點,食咗咁多濃味菜式,來一客檸檬雪葩就一流喇。個檸檬嚟自日本,非常大個,加上少少裝飾,賣相清爽,而雪葩入口非常涼快,清新自然嘅檸檬清香一湧而出。
bowl自家製朱古力心太軟伴雲呢嗱雪糕 $68
試完一款清新嘅,再試另一款就喺濃香嘅,不過,有少少可惜嘅喺心太軟焗過籠,未能產生流心效果,而喺變咗軟心,之但喺,朱古力味卻喺好濃郁,單講味道,確喺唔失禮。
綜合嚟講,環境幾舒服,價位亦唔貴,服務都好貼心,店員都好有禮,最緊要喺朋友都覺得稱心滿意。

個人評分
味道:8/10
環境:8/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$300

餐廳資料:
i kitchen
觀塘巧明街106號冠力工業大廈201室
2711 9777
5511 1167

沒有留言:

發佈留言