2018年11月24日星期六

幸福咖啡 LN Fortunate Coffee:不似預期

老婆嘅教會晌葵涌上面,所以,不時都會經過葵興呢堆工廠區,最近經過翻新廠廈「EDGE」,見到有家新店開張,嘩!佢呢個位小弟就覺得喺死位,因為極少人行,店名叫「LN Fortunate Coffee」,頗陌生嘅名字,但上網睇睇,原來晌西營盤有店,睇啲店家嘅商標,應喺同一家餐廳嘅分店,睇落風評不俗,增加咗幾分幫襯嘅信心。
其實鋪面晌漆黑一片嘅工廠區哋寧舍搶鏡,而入到餐廳,裝修簡樸,一室淺色為主調,但又唔似走文青路線,因為無咩別緻、充滿文化嘅裝飾,就連少少輕鬆音樂都欠奉,還好感覺予人輕鬆悠閒,如擺放多一點植物、小盆栽,感覺更好,因為雖然鋪面全喺落地大玻璃,但對出喺工廠區、舊樓,無咩景可言,倒不如讓客人嘅焦點放番晌鋪內。
店名中「LN」喺「Loving Nature」嘅縮寫,相信喺指鍾意自然、簡單嘅意思,之前星期日經過就正正見佢話提供素食(註:星期日喺唔開,只睇見窗後嘅廣告牌,營業時間11:00am-8:00pm),就專登今晚過開嚟試試。睇見晌收銀旁嘅木板小餐牌,啲菜式真喺頗健康,但款式唔多,定價亦唔算平,包餐湯或花茶,卻唔可以轉其他嘢飲,加錢都唔得,要散點。
而主牌旁就印咗張濛濛哋嘅飲品餐牌,分咖啡類及非咖啡因類,但未並因為位置或知名度關係,定價跟幾家大型連鎖咖啡店差唔多。而較特別喺指明所有飲品都喺用上燕麥奶,喺近年新興嘅素奶,曾經晌Pacific Coffee試過一次,感覺跟用全脂奶沖泡出嚟嘅感覺唔差得去邊。
而清水、餐具就放晌餐廳一角,不過,眼見好多餐具都未有補充。當然,向店員詢問餐具,都好快提供到俾你。
晌收銀處落單後,會俾個號碼牌仔你,埋位等上菜就得嘞。
bowl餐湯
都無講得好明喺咩湯,送到嚟原來喺中湯,有啲似煲粉葛,其實喺素湯,睇料有啲粟米、甘筍、蓮子、菇菌之類,味道較清淡,好唔好飲就見仁見智喇。
bowl鮮蔬牛油果卷 $63
賣到六十幾蚊,對呢份墨西哥卷有啲期望架,但賣相真喺只可以用平實嚟形容,而份量十足。兩大條墨西哥卷一開二,裡面塞滿紅椒、黃椒、牛油果、紫椰菜、豆腐乾、青瓜、翡翠苗,口感確喺不俗,又幾清爽,但只用上普通嘅沙律醬,牛油果亦只佔少份量,味道欠缺個性。
bowl蕃茄蔬菜意粉 $46
老婆本來想試佢個豆腐漢堡,但咁早(6:30pm)都已經無。正如菜名,就喺蕃茄蓉+蔬菜+意粉,蔬菜都喺眼見普普通通嘅西蘭花、雜菌及燈籠椒。雖然,個蕃茄蓉頗濃郁,幾酸活,但由於蔬菜過於普通,而醬汁都只喺就咁淋落去,無跟意粉一齊煮過,可以講製作屬快餐店模式,故小弟就覺得整體喺好一般嘅出品而已。
bowl花茶
初以為喺啲伯爵茶呀、玫瑰花茶呀、洋甘菊呀……之類,原來喺中式嘅烏龍茶,雖然喺品牌「天仁茗茶」,但感覺都喺普通咗少少。
整體而言,食物嘅質素只屬一般,選擇亦偏少,服務普普通通,唔喺講話店員招待有咩問題,只喺佢哋出菜無咩章法,有咩就出咩咁啦,好似我哋差唔多食完碟墨西哥卷,先至上碟意粉。雖然打着健康嘅旗號,但小弟就覺得吸引力唔大。

個人評分
味道:6/10
環境:7/10
服務:7/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$55

餐廳資料:
幸福咖啡 LN Fortunate Coffee
葵涌葵興葵榮路30號Edge 107號鋪
3628 3884

沒有留言:

發佈留言