2018年11月22日星期四

Mamaday:晌呢度迤迤哋食咗餐一啲都唔麻麻哋嘅晚飯咁囉

之前睇飲食雜誌,知道粉嶺開咗間賣港式嘢嘅「好難食」,當然,個名改成咁都喺卓頭嚟,反而吸引到啲人去試吓有幾難食。最近,又喺晌雜誌見到一間店名勁搞嘢嘅餐廳「Mamaday」(麻麻哋),位處「鵝頸橋」附近,近近哋就睇吓佢哋啲嘢有幾麻麻哋先!
我哋喺行樓梯上,因為只喺一層樓嘛。由後樓梯已見到玩味十足、大玩食字嘅畫報創作。不過,佢哋嘅鋪面就真喺令人唔易肯定有無搵錯,因為,店名無明顯擺出嚟。
都未講到食,呢度嘅環境確喺打卡亮點,色彩繽紛嘅名人壁畫,加上甚有喻意、又似有哲理嘅標語,絕對喺借題發揮、卻又言之有物嘅設計。此外,環境佈置得似外國啲小型俱樂部,五顏六色嘅木椅令環境充滿活力。
再入啲,有另一個用餐區,可能喺靠窗嘅關係,雖然唔喺露天,但格局就有少少似文青花園,野餐木格配藤背椅,如果日頭嚟,相信感覺更強烈。
我哋被安排晌窗邊位,雖然唔喺咩靚景,只喺鵝頸橋橋底一處嘅街景,但勝在感覺開揚。
除咗啲環境佈置,仲有唔少趣緻嘅裝飾、擺設,如得意嘅公仔、IQ博士裡面嘅宇宙大魔王,成日掗掗拃拃咁,我仲記得喺「炳門」(譚炳文)做配音添。
此外,枱上仲擺咗個蝙蝠俠公仔,雖然我喺佢「粉絲」,但都鍾意睇蝙蝠俠嘅電影。
既然處處都咁搞嘢,當餐餐碟、餐牌都唔放過啦,「事頭婆」都一樣照攞嚟玩。
bowl枝豆
真喺好少食西餐會送啲餐前小食,一小兜枝豆雖然唔喺咩錢,但表達咗一份心意,啲枝豆仲有落少少橄油及鹽調味添。
餐牌製作都好得意,加插好多BB相,分類大致為碳水化合物、小食、比薩、沙拉、咖啡、酒類。
不過,講到玩嘢,菜式名嘅設計就超,口語化之餘,更加入不少流行用語,如「炒你魷魚墨汁蝦籽麵」、「真心無驚喜黑松露意大利扁麵」、「平凡到無得再平凡嘅炸洋蔥圈」、「吓咁架喳心太軟」…… 等等,霎眼望落去真喺唔知咩嚟,睇落好似自貶,查實叫人會心微笑。結果,我哋都喺「求求其其」隨意亂嗌啲嘢咁啦,哈哈!
bowl隨便乜都炸啲啦 $89
雖然喺咁講,但絕對唔喺隨便乜都炸啲嘢嚟,包括有魷魚圈、薯條、炸蝦及洋蔥圈,佐以茄醬及沙律醬,而且,份小食拼盤頗大份呀,夠晒4個人享用。炸嘢一向都受人歡迎,夠香口嘛,幾樣嘢都炸得好脆口,亦唔覺油膩,外層嘅炸漿都唔算厚,魷魚口感有柔勁,卻唔會好韌,洋蔥圈亦好爽,算交足貨,絕對無俹簁。反而,只喺普通嘅沙律醬就顯得有點失色,大可加點酸青瓜或銀魚柳嚟調校個醬。
bowl可能會失望溫泉蛋明太子意大利扁麵 $94
帶有濃厚和風嘅意大利扁麵,睇外觀都睇到落咗勁多嘅明太子,而且,糝咗好多木魚碎,直頭好似唔使錢起勢咁落,令賣相更吸引。溫泉蛋晌啲木魚碎之下,但四周就有好多蟹柳,最緊要啲蟹柳唔喺得嚿粉嗰隻質素嘛,篤開隻溫泉蛋再跟扁麵撈勻,啲扁麵煮得啱啱好,有咬口,帶微辣嘅明太子滲出鹹香感,配襯埋啲蛋漿、木魚碎,味道確喺富層次。
bowl唔好抱咁大期望蒲燒鰻魚蛋包飯 $112(+$28)
呢個價錢喺半條鰻魚嘅份量,可以加多$28要全條,咁先夠睇頭吖嘛。雖然依家啲蛋包飯都好少喺「全包」,但只喺冚上面,但啲蛋睇落炒得好滑身,入口果然好滑溜,炒飯底亦飯粒分明,同樣喺四周糝滿木魚碎,有提味之用。咁啲鰻魚得唔得先?啲鰻魚頗嫩滑,且肥美富油香,而啲蒲燒汁亦香濃惹味,叫你「唔好抱咁大期望」,正正等你有份小驚喜。
bowl豆腐豆腐豆腐咖啡 $56
友人都喜歡試吓新嘢,見呢款加入豆腐元素嘅咖啡,似乎好特別吓,所以,就大膽一試。其實又唔使太驚,喺無真真正正嘅豆腐,只喺鮮奶咖啡中加入一球豆腐雪糕,不過,個雪糕球堅濃豆腐味,之後,溶入咖啡中,有少許奶昔嘅感覺,而豆腐味遊走晌咖啡味之中,的確幾過癮得意。
bowlCaffe Latte $48
小弟今次就無刻意試特別嘢,但知道佢哋嘅咖啡沖得有質素,所以,基本啲一杯鮮奶咖啡,就足以睇到基本功得唔得。先喺隻極富中國色彩嘅茶杯已好破格,印住「非常一般」更夠晒抵死,拉花雖然臨尾有些少唔對稱,但花紋拉得細緻,口感綿密而平均,咖啡嘅香味醇厚,真喺非一般。
無論小食拼盤,抑或主食,都喺份量十足,我哋都失咗少少預算,差啲食唔晒啲嘢,結果就試唔到甜點,感覺有啲可惜。總結,嘢食就唔喺麻麻哋啦,而服務亦無話麻麻哋,基本嘢都做到足,就好似嚟錯杯Matcha Latte,我問會唔會送錯,但如果真喺沖錯抹茶我都OK,店員無話爭論誰是誰非,二話不說就拎番入去換過。

個人評分
味道:8/10
環境:9/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$235

餐廳資料:
Mamaday
銅鑼灣霎西街28號必發大廈1樓
2164 0066

沒有留言:

發佈留言