2019年8月3日星期六

Uluru:「One」室黑白.下午茶

後兩次到訪澳洲,兩次都喺自由行嘅,而對澳洲嘅印象都幾好。其實,澳洲仲有好多地方想去如黃金海岸、大堡礁、粉紅湖、烏魯魯,當中以烏魯魯感覺喺以自由行而言相對麻煩嘅,主因喺佢位處中部嘅沙漠區,交通比較無咁方便。雖然烏魯魯就唔知幾時喺真正成行,但嚟住灣仔嘅「烏魯魯」(Uluru)嘆個下午茶就唔喺難事。
Uluru最出名喺咩呀?就喺佢啲人手一筆一筆嘅黑線畫繪,直頭由地上入門口就已經喺,企晌門口,向樓梯上望,已有啲走進黑白畫冊嘅世界。
全店一室黑與白,梳化、餐枱、餐椅都喺純白嘅,而牆上、櫃面都以簡單嘅黑線勾畫出唔同嘅場景,有花園、有糖果店、衣帽間,有廚房,有書房,有梳妝枱……等等,非常多打卡位。而且,餐廳地方大(雖然有好多彎彎角角),但感覺唔逼狹。
就連枱上嘅餐墊紙,都一黑一白,並以簡單嘅線條去表達出視覺差嘅效果,亦貫徹番餐廳環境嘅色調。
店員遞上餐牌,細看原來都仲有假日午餐、全日早餐、班尼迪蛋供應,此外,仲有啲小食、甜品、多種飲品供選擇。
但講明嚟到喺嘆下午茶,所以,就重點介紹吓個餐。名為「彩花之里.溫室下午茶」嘅下午茶套餐,包2款鹹點及8款甜點,當然包埋餐飲,而單人價為$188 + 10%,兩個人就為$338 + 10%。不過,店長就話今日有部份甜點缺貨,以其他款式代替,只好既來之,則安之。
飲品方面,餐牌原寫住Uluru Rose Tea或Tiramisu Coffee,不過,店長話有多一款Lavender Dream可揀,問我哋試唔試吓,有薰衣草,又有荔枝,我OK喎。
bowlUluru Rose Tea
以茶底加入士多啤梨蓉、玫瑰糖漿組成,再加點玫瑰花及一株露絲瑪莉做裝飾,艷紅嘅外觀確喺幾誘人。少試一口,味道帶點酸,幾有陣陣玫瑰花香味,友人就覺得幾好。
bowlLavender Dream
而我呢杯就以茶底混合薰衣草糖漿、荔枝蓉,再放上薰衣草及一串荔枝肉做裝飾,外觀幾清涼透心。味道方面,個人就覺得薰衣草唔算好突出,反而荔枝味好強勁,口感偏清爽,但就略嫌份量偏少,啲甜點都未食到一半,杯嘢都已經飲晒。
大部份甜點都以玻璃架盛載,而鹹點就另外放晌小小木盆之上,整體賣相幾吸晴。雖然,無特定嘅次序,但小弟都喺鍾意先鹹後甜,甜點就盡量淡至濃。
bowl雜菌松露芝士忌廉汁酥皮盒
雜菌、松露、芝士幾樣濃味嘅材料走埋一齊,味道方面真喺差唔得去邊,濕濕潤潤,香濃惹味,加上個酥皮幾脆口,又富牛油香。
bowl香脆芝心火腿雞丸子
另一道鹹點都唔錯喎,香口得嚟唔油膩,以雞肉打成丸子,比預期好,唔叫得彈牙,但口感鬆化;裡面混有芝士及火腿,添加一份鹹鹹香香嘅味道。
bowl紅桑子千層蛋糕
試完啲鹹點,嚐試藉啲紅桑子清清味蕾。原本餐牌喺叫做「紅桑子千層蛋糕」,但依家就肯定唔喺千層蛋糕,而變成紅桑子拼黑珍珠,後者喺啲平常做港式甜品嗰啲珍珠粒粒,韌韌哋,無乜味咁。
bowl貝殼餅
餐牌中有一款榛子曲奇,依家應該喺以法式嘅貝殼餅代替,一款喺原味,一款喺班蘭,口感幾鬆化,但細細件,食落就一陣風咁無咗,哈哈!
bowl蝴蝶酥
小弟都幾鍾意食蝴蝶酥,仲曾經學整過,知道唔易,但論賣相,雖加咗啲金箔,顯得高貴咗,隻蝴蝶酥外觀卻肯定唔合格,因為酥皮層唔明顯,又欠缺清晰嘅蝴蝶外形,味道方面,只叫做唔錯而已。
bowlUluru朱古力
喺自家製嘅手工朱古力,朱古力味幾濃郁,質感幼滑細緻,有啲似食松露朱古力嘅一類。而裝起粒朱古力嘅透明器皿喺搵糖嚟做,因為摸上手喺黏黏哋,可惜,太硬,只可齋睇,咬唔到。
bowl蛋白餅
除咗有兩粒喺完整嘅蛋白餅之外,成個玻璃架都見到有啲散粒粒嘅蛋白餅。口感鬆化,有啲入口即溶嘅感覺,但食落就真喺好一陣風咁,最好嘅喺無一般咁死甜。
bowl馬卡龍
近年食到嘅馬卡龍都稍稍因應本地人口味或者健康啲,比較喺做得無咁勁甜,而呢一個朱古力口味嘅馬卡龍入口外層做到有份煙韌感,餅心好軟綿,更屬減甜嘅版本。
bowl熱情果奶凍
雖然,甜品嘅名稱喺「熱情果奶凍」,但送到嚟就無咗熱情果蓉,而只喺淋上雲呢嗱漿而已,放上一片用食花而已,多多少少有點失望。幸而,個意式奶凍嘅質感做得有水準,柔滑卻挺身,極富奶香。
bowl迷你朱古力糖果溫室
最後要試嘅喺另以盆景玻璃杯載起嘅「迷你朱古力糖果溫室」,更放上一束花朵,甚具觀賞性。其實佢喺咩嚟呢?底下喺柔滑嘅朱古力軟漿,再灑上大量有麥香嘅餅碎,口感有層次。
整體嚟講,個下午茶嘅賣相,確喺好吸晴,環境又舒服,服務亦好唔錯,只可惜咁唔好彩,遇着食材缺貨,甜點款式有啲變動,無咗好想試嘅焦糖朱古力撻及珍寶珠冬甩,又欠缺一啲蛋糕類嘅甜點,然而,替代嘅款式又覺得未喺做到同級數,令到個下午茶套餐嘅性價比打咗折扣!事後都再睇睇其他食評,原來,啲甜點款式喺經常變動,依一點認真需要改善吓個穩定性,就算轉款,都要提供啲具質素嘅甜點作代替。

個人評分
味道:7/10
環境:8/10
服務:8/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$186

餐廳資料:
Uluru
灣仔春園街1-11號春暉大廈1樓
2366 6448

沒有留言:

發佈留言