2019年8月27日星期二

Paper Stone Bakery:豈「紙」麵包咁簡單

「Paper Stone」,從未幫襯過嘅麵包店,喺友人介紹其新推出嘅「紅菜頭系列」麵包,所以,專登走過嚟睇睇。以麵包店而言,店內嘅地方算闊落,一邊喺餅櫃,一邊喺開放式工場,入到最深位置就喺擺放各式各樣麵包嘅地方。
晌入門口位,就楝咗個宣傳牌介紹其紅菜頭麵包家族,估唔到有咁多款式,有法包,有方包,有比薩,更講到明喺用上法國麵粉,質素嘅保證,以每日新鮮榨嘅紅菜頭汁製作,夠晒天然。
行到入麵包擺放區域,一眼就望到啲紅菜頭麵包晌邊,因為集中擺放,兼有個牌特別標明。
bowl紅菜頭紅莓扭紋方包 $22
呢次所試嘅方包,一包有4片,其實都有兩片裝,似乎幾好銷量,因為見其他產品仲有好多貨時,隻方包已賣到七七八八。但亦有可能喺烘焙中,因為見啲師傅晌旁邊嘅工場密密做,不時有新鮮出爐嘅麵包。
其實,紅菜頭嘅味本身唔強,但就喺一樣好健康嘅食材,有抗氧化之效,見到啲紅色扭紋,就知確喺落咗唔少紅菜頭汁;而包身屬歐陸做法,比較有嚼勁,唔會一陣風咁,當早餐食兩片已好有飽肚感,此外,混入好多紅莓乾,更有口感,更加好食。
初嚐「Paper Stone」嘅麵包,感覺喺真材實料,賣有質素嘅麵包,加上款式多之餘,配搭嘅口味獨特,喺一家值得再幫襯嘅麵包店。

個人評分
味道:9/10
環境:7/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$11

餐廳資料:
Paper Stone Bakery
上環德輔道中308號富衛金融中心地下4及5號舖
3565 6758

沒有留言:

發佈留言