2019年8月10日星期六

奇華餅家 Kee Wah Bakery:「乳」眾不同

晌眾多餅家、餅店中,「奇華」算得上喺一家非常進取嘅公司,因為每逢節日,均有新產品推出市場,令貪新鮮嘅香港人不時試到啲新口味。早前就喺睇到報紙一大版月餅廣告,覺得真喺配搭幾創新,乳酪搭奶皇,實在頗有趣。
bowl草莓乳酪奶皇月 $178
包裝盒設計十分精簡,一粒粒鮮紅或淡紅嘅草莓圖案,就清爽表達出口味嘅款式。一盒內藏6個乳酪奶皇月,全獨立包裝,又可以作為下午茶嚟慢慢嘆。
月餅更以清晰嘅草莓作餅面圖案,烘得帶微微金黃,逢喺奶皇月,個人就喜歡稍微烘一下,每奶皇餡更綿滑細緻;外皮既薄且鬆化,入口唔單止有陣陣草莓香,餡內更混有草莓粒粒,食味不俗。
bowl香橙乳酪奶皇月 $178
另一款喺香橙口味,同樣,包裝盒外觀設計簡約,簡簡單單嘅香橙圖案,加點水墨風嘅橙片,予人感覺清雅不俗氣。
單喺睇盒面,以為跟草莓 乳酪奶皇月口味一樣,只喺換咗味道而已,其他,呢一款嘅外皮更喺加入咗朱古力味道,配搭上香橙味嘅奶皇餡,一甜一酸相對立嘅味道,令香橙味顯得更突出,整體變得更具個性。
咁好味嘅迷你奶皇月當然要同屋企人分享啦,尤其款香橙乳酪奶皇月,有種與眾不同嘅感覺!喜歡試新嘢嘅朋友,有興趣都不妨一試吓。

個人評分
味道:9 /10
環境:- /10
服務:- /10
抵食:- /10
平均每人消費:HK$0(好友送贈)

餐廳資料:
奇華餅家 Kee Wah Bakery
灣仔皇后大道東188號地舖
2898 3662

沒有留言:

發佈留言