2019年8月27日星期二

美心 MX:偶有佳作

雖然小弟返中環工,但喺好少寫中環嘅午餐,亦好少寫「美心MX」。我同老婆間唔時都會幫襯「美心MX」,但就限於星期六去食早餐,所以,好少寫。今日,買外賣晌公司食,其實,可以講唔喺咩特別事,不過,「美心MX」出咗隻新嘢,又幾好食喎,比預期中好,故此,hea hea哋就寫番篇快餐晏仔。
其實,啲快餐為咗吸客,以及不停俾到新鮮感大家,真喺個個月或幾星期就有新產品推出。今次分享嘅喺名為「戀戀台食」嘅便當午餐,當日所見有兩款:烏醋豬軟骨及豆腐鹽酥雞,配肉燥飯、台式三小碟及餐飲。
bowl便當豬軟骨 $49
堂食唔知會唔會好似啲介紹咁做到成份台式便當,台灣人搭火車時都好興食便當架,然而,外賣嘅就唔會啦,都喺一個又一個嘅膠盒及紙兜,肯定就唔多環保架喇。
台式三小碟,有啲類似鹹酸菜嘅涼菜,以及台式豆卜及滷花生,味道唔錯喎,但又算話好特色,可能感覺唔喺好台式啩。
肉燥做得不俗,香濃惹味,由於用咗免治豬肉嚟做,而非腩肉粒,所以,無咁油膩,啱我多啲;不過,飯嘅份量確喺有啲少,跟熱飲個杯比,見個飯兜唔喺大好多,再睇睇,飯量只喺得飯兜嘅一半左近,所以,有啲大食少少嘅朋友一定唔夠食。
輪到介紹主角,黑漆漆嘅烏醋豬軟骨,聞都聞到陣陣酸醋香,未食都有種醒胃感,食落啲豬軟骨又真喺幾得,好軟腍,極鬆化,酸醋令人完全無油膩嘅感覺,而且,酸得嚟恰到好處,唔會好嗆喉,頗醇香。
雖然,快餐店嘅出品都喺以快為主,工廠式倒模製作,質素有限。不過,今次所試嘅台式便當餐,實屬偶有佳作。

個人評分
味道:8/10
環境:7/10
服務:7/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$49

餐廳資料:
美心 MX
中環干諾道中24號中華總商會大廈地下
2140 6689

沒有留言:

發佈留言