2018年6月14日星期四

Espuma:開懷午餐

香港人一向俾人印象都喺好忙碌,有時朋友間約食餐飯都唔容易,有啲人要加班難預時間,有啲人要照顧屋企難就時間,各有原因,各有苦衷。如果彼此工作地點近就可以食餐晏仔,中環一向搵食難,放飯時間周圍都喺人,所以,俾多少少搵間餐廳好坐啲,又舒服嘅跟朋友聚一聚。Espuma幾年前嚟話過,記得環境唔錯,食物又有一定水準,較安心同朋友嚟用餐。
店內嘅裝修好似跟幾年前嚟嘅唔同,印象中,以前嘅喺帶點復古典雅,有唔少馬賽克及手繪壁畫作裝飾,但今次再訪,感覺就簡約咗,木地板、木枱椅,牆上少少盆栽做裝飾,無太多餘嘅擺設,一句「Eat for Happiness」點出餐廳方向。我哋被安排後排落地大玻璃旁嘅二人枱,自然光嘅透入,讓人更感舒服。
餐廳設午市套餐,以中環區而言,都幾划算,包是日餐湯或沙律+主菜+精選甜品+特選咖啡/茶,定價為$118-168,主菜共6款選擇,有薄餅、豬、牛、魚、海鮮……等種類,可加錢升級其他特飲。
bowl田園沙律
小弟就喜歡頭盤揀食沙律,可以開開胃嘛。個沙律好簡單,喺慣見嘅組合:沙律菜搭車厘番茄。反而個醬汁有啲特別,辣辣哋,似泰式醬汁,酸酸辣辣咁。
bowl南瓜忌廉湯
友人揀咗餐湯,伴有一小件香蒜法包,小弟只喺淺嚐一口,南瓜味相當濃郁、清甜,質感打得柔滑,算合格有餘。
bowl慢煮豬仔脾配香橙汁及煙肉粟米牛油飯 $138
主菜我就想試個豬仔脾,貪其配個香橙汁,睇睇會唔會有啲火花。雖然,話啲豬仔脾喺慢煮,但就未有預期咁軟腍,不過,就燒得幾香口,而且,酸酸哋嘅香橙汁配豬仔脾確喺幾好;只喺煙肉粟米牛油飯就失望啲,煙肉就無影,牛油香欠奉,反而啲伴菜燒意大利黃瓜、蜜糖豆、車厘番茄就好好食。
bowl香煎盲鰽魚柳配西京山葵汁 $158
友人就好滿意佢嘅主菜香煎盲鰽,我都「些牙」咗兩口,條盲鰽的確煎得正,外皮夠香脆,魚肉嘅魚味濃且嫩滑,沾上由白麵豉做嘅西京山葵汁,真喺好得;而且,除烤菜,仲伴有蕃薯蓉,軟滑香甜,極之好食。
bowl精選甜品
甜品其實唔算喺咩精選,只喺細細件忌廉芝士蛋糕一件,還好喺味道都唔錯,幾有芝士味,口感亦好幼滑。
bowl焦糖鮮奶咖啡 +$15
飲品方面,一定揀咖啡,因為曾經試過佢哋啲咖啡,確喺沖泡得出色,皆因以西班牙Novell咖啡豆即磨沖製。而我呢杯鮮奶咖啡,加入焦糖元素,入口醇香細滑之外,滲出嘅焦糖香,讓人更添半分寫意。
bowl招牌水果茶 +$15
水果茶亦喺呢度嘅招牌,大大壺水果茶,浸入唔少新鮮生果。茶底頗清香,滲出微微酸甜果香,予人感覺清爽。
除咗小弟嘅煙肉粟米牛油飯失準之外,整體樣樣食物都好稱心。雖然午市有丁點嘈,無晚市有情調,但居高臨下,對上開揚嘅景觀用餐,再者,招呼貼心有禮,確喺讓我哋都食得開懷。

個人評分
味道:8/10
環境:8/10
服務:8/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$180

餐廳資料:
Espuma
中環威靈頓街2-8號威靈頓廣場M88 17樓
2973 6088

沒有留言:

發佈留言