2018年10月1日星期一

BLT Steak:半自助嘅悠閒

就快到老婆生日,所以,就趁國慶日帶佢食餐早午餐,渡過一個悠閒假期。選址中,因為佢偏素,又想搵間喺環境好啲,地方好坐啲,諗過好幾家,最後選上尖沙咀嘅「BLT Steak」,賣牛扒喎,啱佢咩?正正呢度有提供半自助午餐,上年就喺同佢去過海景嘉福酒店嘅「海風餐廳」大嘆半自助午餐,好享受嗰種環境及悠閒。
其實揀嚟「BLT Steak」,仲睇中佢另一點,就喺有對住維港嘅露天位,訂枱時都專登揀坐出面,因為露天位唔多。不過,用餐當日天氣都仲喺頗熱,故最終都坐回入室內。
之但喺,有偌大嘅落地玻璃窗,採光十足,就算晌室內,對住外面嘅藍天及燦爛陽光,感覺一樣正。而餐廳環境,本身嘅裝修都頗雅致時尚,木地板、木枱、木櫈、仿磚牆,帶少少美式農村風。最緊要喺感覺舒服,讓我哋可以悠閒用餐,此外,嚟用餐嘅人都較斯文,唔會有搶嘢食嘅情況出現。
上文都講咗,嚟呢度主要都喺試其「周末早午餐」(Weekend Brunch)基本價喺$338(成人),包括自助前菜、沙律、烤肉、甜品,另外一客主菜,8揀1,並包一杯餐飲。亦可以好似我哋咁,棄主菜,只食自助項目,賣$218一位,但就唔包餐飲。
對呢個「周末早午餐」無興趣,無問題,可以散嗌,順便影埋個「日間餐牌」俾大家參考,有前菜、沙律、三文治、主菜、配菜、烤牛扒……等種類供選擇。
bowl「甜筒」餐包
甫坐低無耐,就會送上兩個餐包,雖然唔知個包有咩名堂,但外觀有少少似成個甜筒。好為好墜手,拎起先知好輕身,因為內裡喺中空,焗得香脆,塗上自家製牛油,簡單得嚟好食。
bowl栗米忌廉湯
當然唔喺講緊罐頭嗰隻啦,啲粟米打得好蓉,口感幼滑細緻,而且,啲粟米味清甜而突出。雖然做得有水準,但都喺略嫌粟米湯欠缺啲特色。
講到食物,整體種類唔算好多,全部集中晒晌餐廳嘅中央區域,先講正中間嘅大食物枱,主要喺前菜及沙律類,而前者就有凍有熱,就一次過介紹晒有啲咩:火箭菜、芥末醬、羅馬生菜、煙肉碎、麵包粒、海凱沙律醬、雜沙律菜、俄勒崗忌廉汁;放晌上層就有4款預製成嘅沙律:粟米椰菜沙律、西蘭花沙律、薯仔沙律及螺絲粉煙火腿沙律。前菜類食物就包括煙三文魚伴青瓜、蕃茄伴水牛芝士、凍甜蝦、吞拿魚慕絲配加拿餅及松露蛋沙律,而熱嘅則有烤雜菌、烤椰菜仔及意大利青瓜伴蕃茄醬,側旁仲放有少少意大利乾蕃茄、青橄欖同醃泡菜。
bowl頭盤1
由於有3盤沙律菜搭3款醬汁,所以,就分3次食,每次再拼唔同嘅食物。先試試嘅雜沙律菜配俄勒崗忌廉汁,但呢碟中,印象最深喺啲粟米椰菜沙律及凍甜蝦,前者酸爽開胃,仲竟然有陣陣印度嘅香料味,而後者新鮮清甜,口感爽彈。
bowl頭盤2
稍事抖抖,第2碟就以火箭菜配芥末醬,再加啲蕃茄伴水牛芝士、西蘭花沙律及吞俸魚慕絲配加拿餅,原來啲火箭菜內仲加啲少少藍芝士。啲吞拿魚慕絲做得好幼滑,簡單配伴餅乾都可以好好少,之後更加啲乾蕃茄一齊食,會產生出好唔一樣嘅效果。
bowl頭盤3
最後一轉頭盤,凱撒沙律、薯仔沙律及螺絲粉煙火腿沙律襯上幾款熱前菜。啲熱菜又幾好食喎,尤其啲烤雜菌同烤椰菜仔,前者甚具菌香,後者則頗爽口;其實,意大利青瓜都好味,喺黃青瓜就比較苦。
bowl松露蛋沙律
嚟之前都有睇唔少食評讚呢個蛋沙律杯,所以,小弟又點會錯過呢。啲蛋沙律做得濕潤,而且,松露香突出,配上脆口嘅乾麵包片,喺好合襯嘅組合。
bowl冷盤、芝士
另一邊枱面,就擺咗芝士拼盤,共3款芝士,分別喺艾登、布利及藍芝士,並伴有杏脯乾、提子乾、焦糖合核及烘麵包片;後方少少喺兔肉肉醬、雞肉肉醬及巴馬火腿搵哈蜜瓜。
一碟過就正好試晒以上冷盤及芝士各款食物,兩款肉醬就咁食會有少少「漏」嘅感覺,搵啲乾麵包片配搭吓就最好;搵杏脯乾或焦糖合核嚟夾芝士,同樣好有化學作用,鹹香中由點點甜味嚟中和; 
巴馬火腿有兩款,一款較多脂肪,另一款就無咁多,但一樣咁油潤鹹香,配蜜甜嘅哈蜜瓜,就如芝士配乾果,同樣好食。
bowl烤肉
依度以賣扒為主打,半自助午餐又點會少得佢哋,而是日就供應美國USDA熟成肉眼及烤羊肩,燒得靚仔帶焦香感。
而最搶眼反而喺旁邊嘅醬汁,一共6款:藍芝士醬、牛扒醬、薄荷啫喱、英國芥末、燒烤醬、法國第戎芥末,幾有陣勢。如果你有留意到上文所貼上嘅散點餐牌,食扒用嘅醬汁仲有香蔥田園醬、紅酒乾蔥汁、墨西哥辣椒香草汁、干邑七胡椒汁。
果然喺主打賣扒,件肉眼正就正在肉味濃,只喺個人覺得燒得熟咗少少,肉質腍就腍,未喺好軟;而羊肩睇樣好似好乾,但食落又唔喺喎,都幾鬆化。就算一大碟肉,都搵啲意大利青瓜伴蕃茄醬及生果嚟襯一襯,感覺健康啲、平衡啲嘛!
bowl甜品
晌末端,有張小方枱放滿好幾款甜點:蜜桃芭菲、檸檬撻、甘筍蛋糕、黑森林蛋糕、曲奇餅,陣容就肯定唔算大,而且,期間亦無見過佢哋轉款,但就志在一餐飯有啲甜點作結。另外,仲有一大盤生果碟作為飯後果。
雖然老婆無食肉,只喺食沙律、前菜及冷盤,但佢話已經好夠飽,所以,甜品就一於黐我呢碟樣樣試少少。咁多款甜點中,小弟最欣賞喺檸檬撻同黑森林蛋糕,前者面層嘅蛋白脆餅好香脆,中間嘅檸檬軟糕又軟滑,又清新,加上脆口嘅撻殼,都無乜挑剔餅;後者嘅黑森林,堅喺正宗做法,蛋糕內喺有粒粒酒浸車厘子肉,朱古力味又夠濃,如果唧少啲忌廉就仲好。
bowl鮮奶咖啡 $42
由於只食自助食物,無嗌主菜,就唔包餐飲,個人就覺得呢個做法有點小家嘅感覺,因為通常呢啲餐飲嘢成本低,但相對就利錢高。為咗好好嘆吓,小弟都寧願額外點杯鮮奶咖啡嚟襯甜點。至於質素,杯咖啡確然幾醇香,用嘅豆喺啲靚貨,但打奶泡及沖調手勢就唔多合枱喇,表面嘅拉花起晒泡,入口又少份均勻感。
始終餐廳都唔喺主要做自助餐,只喺午市加設半自助形式,所以,規模唔好跟酒店嘅自助餐比,但勝在用料具質素,做到貴精不貴多。此外,用餐時間特長,12:00pm-4:00pm,可以慢慢嘆,啱晒啲喜歡悠閒,食吓傾吓,又或睇吓書嘅人,亦極適合一大班屋企人,進行家庭聚餐嘅客人。

個人評分
味道:8/10
環境:8/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$265

餐廳資料:
BLT Steak
尖沙咀廣東道3-27號海港城海運大廈地下OTG62號舖
2730 3508

沒有留言:

發佈留言