2019年8月7日星期三

SENSU:歡樂時光又快過

難得麵包班同學仔Ivan兄話有間嘢想試,當然,要陪吓佢嘅,日期、時間定好,我就純粹配合吓啫。而佢想試嘅餐廳,就喺「五感六覺」(Gosango)其中一家酒吧餐廳「Sensu」。
TOWER535喺銅鑼灣新嘅飲食集中地,之前去過地庫嘅「素一」食素,相對今次到訪嘅「Sensu」,感覺好唔同,因為明顯喺走高檔嘅路線,先入眼簾嘅喺酒吧區,黑與金嘅配襯,非常型格。
另一邊,見到一排面向街景嘅高腳枱櫈,適合靜靜哋兩個人坐吓、飲吓嘢、傾吓偈。
再走入啲,就喺用餐區,設計非常時尚。以4人枱為主,無論喺唔喺梳化位,就算其他座椅,都好挨好坐。再者,柔和嘅燈光,高樓底,都營造出好舒適嘅空間。
據侍應介紹,佢哋喺一家提供歐日輕食嘅酒吧,所以,就連餐枱嘅擺設都一絲不苟,別緻嘅蠟燭燈,精緻嘅餐具,都予人賞心悅目之感。
既然喺酒吧,就先介紹飲品方面,酒類嘅選擇十分多,更不乏極具特色嘅雞尾酒,尤其一系列以歷史悠久、百年酒商「松本酒造」釀制嘅清酒嚟做雞尾酒,可謂劉伶之福,亦就正正喺老友嘅目標。
至於朋友想嚟試,都喺有少少目的嘅,一來佢都喜歡飲酒,二來依家晌7:30pm前落單飲杯嘢,就奉送一客「日山A5和牛迷你漢堡」。另外,若打算要飽肚嘅客人,亦有選擇,就喺佢哋推出咗一款「小食拼盤」,一客有9款小食,連一杯飲品。
bowl松 $98
杯雞尾酒嘅成份從餐牌所知就喺咁喇:Matsumoto、Blue Flower、Vodka、Kyoho、Mint,由於杯下加咗啲乾冰,色澤紫紫藍藍,賣相就夠晒迷幻有個性。老實講,小弟無試,真喺講唔到喺點,然而,老友就大讚確喺幾特別,酒精度唔太高,但好醇厚,又帶點點巨峰提子清香,頗為順喉。
bowlLate Autumn $88
小弟呢杯屬非酒精雞尾酒,以Strawberry、Grapefruit、Osmanthus syrup、Plum powder,更放上一片蘋果乾作裝飾,賣相同樣吸晴。整體味道算喺偏甜,但有陣陣桂花香,酸酸甜甜咁,帶有絲絲爽口感。
bowl日山A5和牛迷你漢堡
雖然喺細細個嘅迷你版咋,都好足料,用心製作。漢堡送上時,侍應都特別介紹一下,唔單以國寶級日山A5和牛做,更用上法國芝士、秘製醬汁。包身烘得脆脆,牛肉入口堅爆晒汁,又充滿油香,喺食得出用料高質。
因為大家都會各自返歸食飯,所以,今次短聚就單純飲吓嘢,而個迷你漢堡正好墊墊肚。飲和食都嚐到其質素,而服務亦有星級酒店嘅級數,讓人稱心滿意。

個人評分
味道:8/10
環境:9/10
服務:9/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$105

餐廳資料:
SENSU
銅鑼灣謝斐道535號Tower 535 1樓
2885 0533

沒有留言:

發佈留言