2019年8月24日星期六

My Day:陽光.海灘.「夏」午茶

夏日,總喺晌寧靜嘅環境下,懶洋洋咁嘅嘆一餐高級下午餐,感覺喺特別悠閒寫意。趁着暑假嘅尾聲,雖然,暑假對我哋嚟講意義唔大,但同老婆拍拖更享受吓,讓呢個暑假有多一點回憶。晌友人推介下,是日就嚟到美麗華廣場一期食四方嘅「May Day」試試其期間限定下午茶。
原來餐廳嘅定位喺搞婚宴場地,唔怪之得一入到去,有種英倫古典風嘅感覺,又帶有一室清新感,唔俗氣,而且,地方亦頗為闊落寬敞。
再坐落,發現原來仲有一處戶外區,架起晒拱形花欄,有點童話風格,擺到明就喺用作證婚之用,我諗唔少新人都好受落。
而今次所品嚐嘅下午茶,主題為「Sun Shine Sea Beach」,共有3款鹹點,配6款甜點,包基本餐飲,兩位用,定價$388 + 10%。加上今日有好好嘅陽光,襯番晒個下午茶。
早前晌一家西班牙餐廳所試嘅「渡夏秘境」下午茶,賣相已好吸晴,今回嘅「Sun Shine Sea Beach」下午茶,就更有陽光與沙灘感,尤其以餅碎做成嘅沙灘,加少少道具,再以玻璃板營造海水嘅感覺,真喺好得喎。
其實,除咗把大陽遮之外,玻璃板上嘅嘢乜都食得,就連啲裝飾用嘅貝殼,都喺白朱古力做,小弟都貪得意試咗粒,當然,會喺偏甜啦!
bowl自家製迷你海鮮漢堡
唔知幾時開始,迷你漢堡已經不知不覺成為下午茶嘅常客。以炸蝦餅取代慣常嘅牛肉,簡單配以生菜、蕃茄及自家醬汁,味道方面唔錯,但如果再熱啲,就更有「新鮮」感。
bowl迷你蟹肉蛋撻
蛋撻一向喺唔少港人至愛,加入蟹肉,諗起都開心啦。撻殼頗脆口,裡面都食得到一絲絲蛋肉,只喺唔熱嘅話,感覺都喺打咗少少折扣。
bowl煙三文魚慕絲配水瓜柳及黑魚子
老實講,個煙三文魚慕絲配水瓜柳雖然其貌不揚,但真喺做得幾好,清新柔滑,加埋啲鹹鮮嘅黑魚子,味道甚有層次;如果,襯以一片烘多士或法包,立時觀感高檔次一啲。
bowl菠蘿卷
試完啲鹹點墊墊肚,就輪到一連串甜點,先喺件菠蘿卷蛋。老婆就怕肥,唔鍾意太蛋忌廉,但我就無問題,難得啲忌廉又打得滑溜,配以菠蘿果肉,而啲海綿蛋糕又軟綿,喺唔錯。
bowl榛子芒果蛋糕
再落嚟喺蛋糕系產品,面層嘅芒果軟糕做得幾好,平滑富芒果清甜味,切開睇到中間喺芒果慕絲,再夾咗一層榛子醬,並以脆脆朱古力蛋糕做餅底,所以,一口咬落去有多重滋味及口感,呢個真喺好食。
bowl藍莓乳酪慕絲杯
顧名思義,就喺一小杯嘅藍莓乳酪慕絲,但為咗外觀有啲層次感及好睇啲,仲加咗一層啫喱、藍莓粒,以及用咗啲「木糠」做裝飾。慕絲打得幼滑,酸酸甜甜,滿有藍莓清甜味,又滲出乳酪嘅酸爽感覺。
bowl加勒比雞尾酒慕絲
呢一款「加勒比雞尾酒」實在睇名好難估佢喺乜,不過,天空藍嘅色澤,絕對襯晒知下午茶嘅主題。先試試面層嘅藍色軟糕,不過,唔喺好食得出咩味,而裡面則喺雲呢嗱慕絲夾雜牛乳流心,再混有菠蘿粒,整體嚟講,食味不俗。
bowl焦糖燒菠蘿
外觀燒得好靚仔喎,表面燒得一身金黃焦香,咬落唔只有焦糖味,亦應該加咗少少牛油;此外,非常多汁,又清甜,燒菠蘿永遠喺唔會點衰嘅甜點嚟。
bowl馬卡龍
嚟到尾聲,就喺試試估計會喺最甜嘅甜點「馬卡龍」喇,單睇色澤,似喺原味嚟。咬一口,真喺有啲失望,因為主要餅身未能做到外層黏脆,而內層煙韌嘅口感,唔可以話難食,只喺有啲似食緊一塊夾心餅而已。
bowl即磨咖啡、熱檸水
餐飲方面選擇唔多,都喺大路嘅啡茶、檸茶、檸水之類,不過,小弟杯即磨咖啡,所伴上嘅奶都喺打熱過,算喺有誠意。
整體而言,個場嘅環境真喺好舒服,三幾個朋友嚟聚一聚、傾吓偈,感覺喺好唔錯,招呼亦好有禮貌,好細心;然而,食物方面,稱唔上好突出,款式亦比較大路,欠缺一啲啲亮點,要吸引回頭客,要有啲提升至得。

個人評分
味道:7/10
環境:9/10
服務:8/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$213

餐廳資料:
My Day
尖沙咀彌敦道132號美麗華廣場一期食四方6樓601號舖
2654 9988

沒有留言:

發佈留言