2019年8月17日星期六

綠林三記甜品 Luk Lam Sam Kee Dessert:「林」時加映

同兩位老友晌耀東街嘅「金牌源記」食完晚飯後,大家都傾得意猶未盡,但又唔想太阻人做生意,故此,近近哋,臨時加映,就過咗去「綠林三記」食碗糖水。呢段飯市時間,幫襯「綠林三記」嘅客唔多,我哋又可以吹多陣。
環境唔多講,就喺一眼睇晒,一室紅紅黃黃,較港式糖水鋪嘅格局。
餐牌就一大張墊晌枱上嘅玻璃之下,選擇非常之多,但就唔喺有啲咩喺好有亮點嘢,就好似我哋所揀嘅,亦唔喺啲花巧款式,睇賣相亦喺平實普通。
bowl椰汁紫糯米 $17
老友喜歡傳統啲嘅中式糖水,所以,揀咗個紫糯米,煲得夠晒火喉,所以,啲紫糯米咬落煙韌有咬口,而且,真材實材無欺場;再淋上大量椰汁作調和,令味道變得清甜香滑。
bowl鮮蜜瓜豆腐花 $26
另一位老友就一心想着豆腐花,就晌豆花系列中揀咗呢一款配鮮蜜瓜嘅組合,不過,跟預期有好大落差,因為落咗超多椰奶喇,初時仲以為嚟錯咗添,而令個豆腐花偏甜,有啲畫蛇添足之感。但單講豆腐花,嫩滑有豆香,蜜瓜亦夠清甜,只喺衰過多嘅椰奶而已。
bowl鮮芒果小丸子 $29
唔使多講,一句總結,勁多芒果粒呀,仲喺熟透超甜!比起西米撈,大大粒嘅小丸子更具咬口,軟精煙韌,配上大量嘅芒果汁底及芒果粒,簡單而好味,可以話得喺百食不厭。相對老友嘅豆腐花,我嘅小丸子絕對喺性價比高。
雖然,友人就唔太滿意個鮮蜜瓜豆腐花,之不過,大家都認為一餐飯,有個甜品作結,感覺都喺完整啲嘅。

個人評分
味道:7/10
環境:7/10
服務:7/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$29

餐廳資料:
綠林三記甜品 Luk Lam Sam Kee Dessert
深水埗元州街9號景業大廈地下
2776 8320

沒有留言:

發佈留言