2019年8月20日星期二

1仔冰室 One's Cafe:孖「煲」兄弟

以往嚟呢頭食飯,都喺因為有事要到「大酒店」,之後,亦大多數都喺晌必嘉街搵食,漸漸發覺呢條小街已發展成為一街食街,食群3林立,啲食店多到近乎一家接一家。是晚,同友人嚟到「1仔冰室」,貪佢門面新淨,睇落好醒神,而且,望入去夠人氣,算喺值搏嘅指標嘛!
走進餐廳,無話大玩懷舊,反而有點清新型格,一室淺木系配湖水藍,非常醒目,又不失雅致。當然,座位嘅緊密度,就貫徹番茶記本色,哈哈!
翻一轉餐牌,一如茶記精神,乜鬼都有。由中西式飯類、炒粉飯麵、家常小炒、懷舊籠仔荷葉蒸飯、茶記小食……等等,都一應俱全。而當中嘅家常小炒及肉餅系列,已包埋白飯,奉送例湯或熱飲。
此外,仲有啲套餐,一系列廚師推介($72-$118),另一系列就精選晚餐($72-$92),跟白飯,奉送例湯或熱飲。然而,+$20可以選擇例湯轉燉湯,餐飲亦可以轉凍飲(+$3)、特飲(+$7)。
bowl花旗參清燉鷄湯 +$20
友人鍾意飲湯,難得只喺加$20就可以轉為燉湯,咁就梗喺轉一客嚟試試啦。啲湯果然好足料,而且,味道香濃,帶淡淡花旗參嘅甘味,實屬抵飲,唯美中不足喺稍稍有點油。
bowl奶茶紅豆冰 +$7
散點要$25,依家跟餐補$7就飲到,就梗喺轉啦。之前晌好幾家茶記都飲過奶茶紅豆冰,而若果有留意,近門口嘅收銀處頭頂上面擺有幾個獎盃,細問之下喺之前一屆嘅奶茶王獎盃嚟,所以,就更要上其奶茶紅豆冰啦。茶底確喺好香濃,紅豆煮得夠綿又起沙,如果再俾多啲紅豆就爽喇。
bowl沙嗲粉絲大蝦煲 $118 
今晚豪少少,揀個大蝦煲,嘩!堅喺用上大蝦嚟,隻隻蝦都好大件頭,非常有睇頭,而且,唔喺得幾隻咁大把,食吓食吓應該有成6、7隻。肉質唔止爽彈,且有蝦嘅鮮甜味;而個沙嗲汁底亦香濃惹味,唔使多講,撈飯一流。
bowl泰式馬拉盞啫啫芥蘭煲 $72 
煲仔菜最能引起啲香氣,個啫啫芥蘭煲送到上枱,真喺香氣四溢,以馬拉盞嚟煮,就更加香噴噴。味道方面,鹹鹹香香,芥蘭仲喺帶爽口感,啲蝦乾,有咬口,伴飯認真唔錯。
兩道煲仔菜都做得有水準,招呼方面,算喺咁啦,怪唔之得有咁多街坊撐場,而且,聽啲侍應嗌單,廚師推介一版嘅蒸魚菜式,5款魚已經無咗4款,真喺好搶手。

個人評分
味道:8/10
環境:7/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$110

餐廳資料:
1仔冰室 One's Cafe
紅磡必嘉街92-112號紅磡灣中心地下9C號舖
3118 8111

沒有留言:

發佈留言