2018年8月22日星期三

Flamingo Bloom:無添加.小確杏

近年嘅中式茶飲店如雨後春運筍般,遍地開花,開到好似梗有一間喺左近。小弟就唔算太好茶飲,不過,偶爾都會飲番杯,尤其呢啲大熱天時嘅日子。近排天氣真喺濕濕熱熱,揸住杯冰凍茶飲,邊行邊飲,確喺不知幾爽,可以講喺晌黑板工作中,忙裡偷閒嘅一份小確幸。
呢日晏晝就見IFC新開咗間「Flamingo Bloom」,午飯時間真喺排滿人,曾晌其他分店試過佢哋嘅多果胎菊普洱、多果茉莉綠茶,印象中確喺唔錯。雖然呢一家只喺外賣店,無堂坐嘅位置,但側旁依然畫有大大幅熱帶雨林加火烈鳥俾人打卡。而茶飲嘅款式晌櫃枱上嘅顯示屏打出晒,一目了然,種類繁多。
bowl金芒果 $43
見有一系列嘅Naked Zero Edition好似幾特別,喺以新鮮嘅生果聯乘杏仁奶,非常好奇會喺點,就揀咗以香芒、葡萄、杏奶打造嘅「金芒果」(Gold)。雖然賣到$43,但非常之大杯,色澤橙黃,入口好有芒果清甜香味,又滲出微微杏仁香,唔似得飲杏霜嗰種太搶嘅杏味,而且,質感較厚身,比較濃厚,好奶昔嘅感覺,講笑咁講,飲完可以好飽肚。
其實,Naked Zero Edition系列嘅飲品,唔喺淨解渴嘅嘢飲,仲可以講喺健康飲品,因為晌杯身嘅招紙就會發現佢既喺無糖、無咖啡因、無防腐,更喺100巴仙天然,再者,杏奶熱量低,含有豐富維他命及礦物質,可以講喺超級食物嘅一種。依家啲人吓吓都講健康,相信呢一款鮮果杏奶飲品應大有市場!

個人評分
味道:8/10
環境:7/10
服務:7/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$43

餐廳資料:
Flamingo Bloom
中環港景街1號國際金融中心1樓1032號舖
8300 8034

沒有留言:

發佈留言