2018年8月21日星期二

Cocina 3 Tapas Restaurant & Bar:翻兜.尋味

約咗個老朋友食飯,想試吓西班牙菜,近年前前後後都試過好幾家,幾間嘅質素都唔差,不過,小弟喺九龍人,朋友亦喺九龍人,當然,無必要過海,故此,揀咗奧海城嘅「Cocina 3」,一來近地鐵,二來年多前嚟食過,知道抵食又有質素,為求穩陣起見,就一於再翻兜。
奧海城都算嚟得多,所以,就算「Cocina 3」位處三期嗰邊,都好易搵到。餐廳裝修摩登、型格,門面有種酒窖嘅感覺,內裡樓底高,空間大,一室紅皮椅,甚有西班牙風格,播放住輕音樂,讓氣氛輕鬆。餐廳尾喺酒吧區,以高腳枱櫈為主,啱晒嚟輕酌;推門出外,仲有啲露天位,方便帶寵物嘅客人。
本來今次再訪就唔打算影餐牌,但發覺原來加入咗好多菜式,如意粉、甜點,所以,就再影多次餐牌俾大家參考,包括:湯品、沙律、西班牙小食、薄餅、石燒牛扒及海鮮、主菜、火腿片、意粉、拼盤及甜品,餐牌印刷精美,部份菜式更附有圖片作參考。佢啲西班牙小食選擇十分之多,所以,都以食西班牙小食為主,上次就試過「西班牙炒辣肉腸」、「西班牙香燒乳豬仔」及「馬德里燴藍蟹肉配香脆多士」,今次都以西班牙小食及一啲新菜式為主。
依家餐廳更特設牛扒菜單,美國西冷、肉眼就唔在講,仲有西班牙黑豚、阿根廷牛,甚至近年新興兼大熱嘅斧頭扒都有得供應,牛扒迷之福咯。
飲品方面,佢哋都有超多選擇,雞尾酒嘅款式多不勝數,而啤酒、烈酒、西班牙果酒當然唔少得,唔飲得酒嘅朋友都唔使擔心,非酒精類雞尾酒、果汁、汽水一樣有供應。部份更有分非歡樂時光(N.H.)及歡樂時光(H.H.)價錢,以9:00pm作界線。
bowl墨西哥脆片 $40
不過,有一樣嘢明顯轉變咗,上次嚟喺無嘅,依家就惠顧晚市,每枱附上墨西哥脆片,兩人一份,如此類推,等同上中菜館嘅酸菜小食收費。抵唔抵就見仁見智,在乎你鍾唔鍾意食,因為呢份芝士味墨西哥脆片喺可以無張添加,而且,食落脆口,又唔會好似啲薯片得個鹹字,更伴以自家製嘅酸忌廉醬。
bowlStrongbow Gold Apple、Strongbow Elderflower $46(歡樂時光價)
友人跟我同樣喺唔多飲酒嘅人,不過,我都推介佢試吓呢一款輕度酒精嘅Apple Cider,上次我嚟都喺飲佢,嗌兩支三個人共享都無問題。兩者色澤都喺金黃剔透,而貪佢入口夠清爽、酒精度又低,前者則有點青蘋果嘅果香嘅果香味,後者就有點花香及青檸味。
bowl古秘魯海鮮沙律 $108
沙律有4款,以呢一道新菜式最有吸引力,曾晌中環嘅「Picada」食過一道類似嘅菜式「Peruvian Ceviche」,喺以是日魚鮮混合秘魯蔬菜做嘅秘魯菜。而呢一道「古秘魯海鮮沙律」就以大蝦、八爪魚、海鯛伴以沙律菜及車厘茄,再淋上大量橄欖油及灑上香草而成,用料無欺場,大蝦好爽彈、八爪魚柔韌好食、海鯛軟滑有油香。如果嫌未夠酸香,侍應放低支葡萄醋,可以自行添加再作調味。整體上,個人就建議橄欖油可以落少啲,唔使浸晒底,而海鯛切粒食起嚟一口一粒感覺更好。
bowl西班牙正宗奄列 $68
呢幾年由於西班牙菜大熱,連帶小弟都食多咗,故西班牙奄列都試過唔少,但「Cocina 3」所做嘅奄列就可謂別樹一格,與慣常所見嘅蛋餅形完全唔同,而喺煎得比較實淨啲,再切成一件件咁。味道又唔錯喎,內裡混有薯仔粒、洋蔥、西班牙辣肉腸,惹味而富口感,唯一就喺試唔到雞蛋嘅嫩滑及流出蛋漿嘅滋味。
bowl墨西哥雞肉卷 $82
有啲意外喺竟然將墨西哥卷當為一種西班牙小食,而小弟對西班牙小食嘅認識,喺西班牙人正餐前同朋友飲吓酒,食吓嘅小食,細細份,細細口咁,但呢道墨西哥雞肉卷就大大份,仲伴埋炸薯角,睇見都飽肚呀,哈哈!件雞肉卷超好食,外皮軟軟哋卻又有韌勁,餡料勁多,雞肉、洋蔥、沙律菜、燈籠椒……等等材料,多到瀉出嚟,好有口感,而且,醬汁非常香濃惹味,辣辣哋好醒胃,值得推介嘅新菜式。
bowl西班牙傳統陳醋燴豬仔脾 $128
喺店家推介嘅菜式,曾經晌其他店食過呢款菜式,所以,特別推介俾老友。雖然,煮出嚟個樣「黑古勒突」,但嗰份陳醋滲出嚟嘅酸甜味實在好正,越食越開胃嘅感覺,配以燴得鬆化嘅豬仔脾,質感軟腍,簡直一流。一客有3支豬仔脾,啱啱好。此外,好鍾意佢哋晌好多菜式都加入大量野菜或沙律菜,呢一道都無例外,等我哋食得肉多都可以搵啲蔬菜嚟平衡吓。
雖然只喺1客沙律、3份西班牙小食,但因為份量大,而奄列及墨西哥卷又算得喺飽肚嘢,加埋無限量添加嘅墨西哥脆片,所以,一樣好夠食。再者,環境及氣氛好,招呼貼心,食物有水準,再翻兜喺明智嘅決定。

個人評分
味道:9/10
環境:8/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$190

餐廳資料:
Cocina 3 Tapas Restaurant & Bar
大角咀海泓道1號奧海城三期地下G22號舖
2362 2313

沒有留言:

發佈留言