2021年6月26日星期六

Mama Bakery:岩燒蜂蜜芝士蛋糕

前文都提過,因為落雨關係,行唔成山,踩唔成單車,同老婆晌「荃新天地二期」睇完早場,之後再晌「Itamama」食晏,食完晏就晌隔離附屬嘅「Mama Bakery」順便買咗件芝士蛋糕返屋企做下午茶!
其實,晌門口已一眼睇到有好多唔同嘅烘焙產品,我哋就無好詳細咁睇,只不過,擺咗最近門口嘅當眼處,有一款「岩燒蜂蜜芝士蛋糕」,都唔喺話好細個,賣$18,個樣又幾好,就即管試一個(如有買其他產品,可以用換購價$16就得)。
我哋只喺少少哋買得一件蛋糕,但都俾個咁大嘅紙袋,問過有無細啲嘅紙袋,可惜喺無嘅,我哋咁啱又無帶啲較乾淨嘅食物環保袋,所以,今次有啲唔環保!
講到個「岩燒蜂蜜芝士蛋糕」,其實,都有啲似以前流行過一排嘅日式芝士蛋糕,不過,就烘得燶啲,形成一層「岩燒」嘅感覺。入口嘅質感都幾綿密,確有陣陣蜂蜜嘅清甜,而芝士嘅香味唔好似紐約芝士餅一類太霸道,整體感覺都喺輕盈啲,配杯紅茶,已好滋味。
下次有機會過開去,再試試佢哋嘅其他產品!

個人評分
味道:8/10
環境:7/10
服務:7/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$18

餐廳資料:
Mama Bakery
荃灣楊屋道18號荃新天地2期UG樓82-83號舖
3460 4158

沒有留言:

發佈留言