2021年6月19日星期六

忠誠茶座泰國菜 Chung Shing Thai Restaurant:茶座「忠」影?

天氣好,一到周末,唔喺行山,就跟老友踩單,今回又跟老友出車,由大埔踩入大美督,食完晏再兜過去三門仔,然後經大埔海濱公園返大埔,條線好踩、輕鬆。雖然天氣幾熱吓,但踩住車感覺喺OK嘅。正午到大美督,亦喺最熱嘅時段,最好喺食晏嚟「避暑」,食咩老友話事,佢哋最熟地頭,最後揀「忠誠」,因為有啲算喺抵死嘅粉麵,一陣仲要踩車,唔方便食太飽。
老友話咪被個名呃咗,唔好以為叫「茶座」就好似嗰啲椰林樹影下,撐住啲太陽傘,景色一流嘅環境,入到裡面,查實同茶記無咩分別。呢度勝在樓底高啲,枱櫈又排得梳,最緊要夠涼快,尤其啲咁嘅天氣。正正因為天氣熱,拉落晒啲膠膜箍住啲冷氣,近路邊位更無晒剩餘丁點嘅茶座感。
由於餐廳主力喺賣泰菜,所以,無論午市嘅碟頭飯餐,抑或麵餐,都有唔少泰式風味嘅選項,當然,地道嘅港式嘢都有啦。雖然話喺茶記格調,但收費絕對比市區嘅茶記貴一截。
不過,我講飯餐或麵餐都有啲錯,因為,基本上喺唔包嘢飲,嘢飲需另外加錢,普通熱飲加$6,凍飲或汽水加$9,幾款特飲更加到$15。如果單睇張飲品餐單,「忠誠」真喺當自己喺茶座,一杯鹹檸七標$42。
bowl泰式牛丸河 $32
老友點牛丸河,佢話雖然叫做泰式,但個人嚟講,真喺同食港式嘅牛丸河無咩分別,牛丸紮實卻彈牙,有肉香。
bowl泰式魚蛋河 $32
咁小弟就揀魚蛋河,明顯魚蛋嘅外貌跟港式嘅好唔同,扁啲,長啲,形狀都喺其次,最緊要好唔好食。味道OK嘅,唔喺溝粉貨色,但就唔及港式嗰啲咁爽彈;河粉夠滑溜,份量足,算做足基本。
bowl南乳豬手米 $45
另一老友就揀豬手麵,比我哋嘅粉麵貴多十幾蚊,但睇份量就大碗好多,單喺豬手都有成5大件,佢就話豬手炆得腍,又夠入味,富南乳香。
bowl凍咖啡 +$9
今朝早餐無飲咖啡,所以,晏晝呢餐有配額,整番杯冰凍嘅凍咖啡。一嚟到就先扯咗半杯,因為,外間天口「慶」到不得了。港式咖啡嘅質素,夠醇香,奶量亦啱啱好,此時此刻,最緊要喺夠凍夠大杯,爽晒。
整體嚟講,環境OK,食物OK,服務都OK嘅,因為,嚟得呢度,當喺去咗茶記,咁茶記你都唔會有啲咩服務上要求,基本唔漏單,無出錯嘢,店員態度唔會唔友善,都已經OK啦。

個人評分
味道:7/10
環境:6/10
服務:7/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$39

餐廳資料:
忠誠茶座泰國菜 Chung Shing Thai Restaurant
大埔汀角路大尾篤村69B-72號地下
2664 5218

沒有留言:

發佈留言