2021年6月3日星期四

Paul Lafayet:大師手藝

我嘅強積金無樣好,就喺生日或一啲節日,都會送上小禮物,今次就喺Paul Lafayet嘅蛋糕券,雖然只喺一件,但都喺一番心意嘛,有啲嘢都唔喺必然嘅。IFC有分店,食完晏就過去換,等下午茶時段鬆一鬆,嘆一嘆!
望住個餅櫃,可以講喺琳琅滿目,選擇故然多,更喺款款蛋糕都做得漂亮,賣相精緻,而每一款手藝蛋糕都喺賣$50,所以,今日嘅下午茶喺富貴下午茶嚟。
高檔次即喺高檔次,雖然只喺一件蛋糕,仲要喺免費換領嗰種,由包裝袋到包裝盒都寧舍大體,不過,就真喺幾唔環保。問店員有無細啲嘅包裝盒,可惜喺無嘅。
bowl特濃朱古力脆餅 $50
其實咁多款蛋糕,真喺心大心細,樣樣都想試,不過,最後,見呢一款朱古力脆餅似乎手工多而繁複,加上特濃朱古力嘅口味,估計性價比喺最高。
打到包裝盒,細看蛋糕嘅層次,由而下,最上層嘅朱古力片、唧成球狀嘅71%朱古力慕絲、再一層光滑嘅鏡面黑朱古力、71%軟心黑朱古力及法式朱古力杏仁蛋糕,層層相間,交替而成。
每個部份獨立食,都喺一種滋味,有香滑,有軟韌,有脆口,口感各有個性,而味道帶出朱古力唔同嘅韻味,非常有層次;一次過幾個部份放入口中,嗰種互相影響所產生嘅化學作用,更晌口腔內出現一片鼓動,絕對喺叫朱古力「粉絲」們難以抗拒嘅滋味。
大師級出品即喺大師級出品,一件餅就食得出師傅嘅心思、手藝同創意。

個人評分
味道:10/10
環境:7/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$50

餐廳資料:
Paul Lafayet
中環港景街1號國際金融中心1樓1104B舖
2543 9800

沒有留言:

發佈留言