2021年6月19日星期六

香葉灣 Fragrant Leaf Bay:夠晒專「葉」

唔好睇個名「香葉灣」就以為喺咩越式或泰式餐廳,基本上,可以視為茶記,不過,就提供好多東南亞菜式。承接上文晌大美督「忠誠茶座」嘅食評,踩完單車,一個老友返大埔,我同另一個老死就過太和,因為架車喺佢嘅,返佢屋企擺低兩架車,再落去嘆下午茶。
因為防疫關係,全場貼咗好多隔板,仲要喺紅噹噹,所以,搶眼得嚟好似好密咁,其實,喺因為餐廳比較多喺卡位,先有咁嘅錯覺。相反,正正喺咁,個個卡位變成個室咁。
除咗加高啲隔板防疫,枱面直情擺低成壺熱水俾你消毒餐具,就算啲餐具開放式擺晌枱面都唔使擔心。
呢度嘅下午茶餐選擇非常之多,底面兩大版,慣常見到嘅港式又有,星馬泰嘅又有,輕盈啲可揀沙律餐、薯條餐、三文治餐,想飽肚啲就可以揀炒粉飯麵,定價相宜,二、三十蚊落樓。
bowl炸雞脾沙律 $33
次次啲單車友都喺嗰幾個,佢哋當中有個好鍾意食炸脾,所以,之前好幾次踩車後嘅食評都有炸脾。今回佢又揀炸脾,皆因佢食開,讚呢度啲炸脾好得,睇樣確喺堅得,超大隻就唔在講,炸到皮脆肉嫩,更無炸燶嘅問題,仲專登切一小嚿俾我影,見佢咁誠意推介,我都寫多幾行字。伴埋港式嘅雜果沙律,既懷舊,又平衡炸脾嘅「熱氣」,包埋嘢飲都仲只賣$33,無可挑剔啦!
bowl凍檸茶 +$3
茶記嘅凍檸茶有咩好寫?的確,叫小弟寫檸茶真喺難到我,不過咁,店家嘅檸茶交足貨,茶底香,檸檬切得夠厚,俾夠4片,其實唔喺必然架,見過有啲薄到透光,有啲夠瞻死俾得兩片,唔知喺錯手定縮皮嘞。
bowl鹹牛肉蛋治 $28
小弟就簡單啲,要份三文治。由於新鮮製作,入口啲料夠晒熱辣辣,打橫睇啲料唔算好爆餡,但都俾到足,且有唔少鹹牛肉。不過,雞蛋部份唔喺炒滑蛋,喺煎蛋,食過一間用炒滑蛋方式,感覺正好多,但依家都唔錯,至少喺俾足貨,咬到入心,仲更加多鹹牛肉呀!
bowl熱奶茶
嚟到茶記,熱奶茶哋必然之選,晏晝餐飯已飲咗杯凍啡,依家加多杯奶茶,算喺超額。不過,好彩揀奶茶,因為呢度嘅奶茶算喺小弟周圍飲過屬高水準嘅一家,茶底濃郁幽香,茶奶比例好,入口茶、奶嘅味道都平衡,口感亦夠滑,咁先喺港式奶茶。
多謝老友帶小弟嚟呢度食個下午茶,尤其踩完單車,輕鬆坐吓,嘆吓,啲下午茶感覺特別好食;再者,賣28蚊又俾足料嘅雙拼三文治,加杯高水準嘅熱奶茶,滿足度爆燈啦。

個人評分
味道:8/10
環境:7/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$32

餐廳資料:
香葉灣 Fragrant Leaf Bay
太和太和路12號太和廣場2樓204號舖
2696 2199

沒有留言:

發佈留言