2021年6月6日星期日

甜心麵包 Honey Bakery:有所保「榴」

屋企附近有家麵包店「甜心麵包」,主要都喺賣港式包,做做街坊生意,定價都喺街坊價,而且,每逢3:00pm後,都會麵包特價,買二送一,咁早就已經開始特價,仲有仲有不斷新鮮出爐嘅麵包,絕對唔喺單單清貨尾,所以,都幾多街坊幫襯。我哋有時懶得焗麵包(麵喺用麵包機而已),就會間唔時幫襯吓!
有睇小弟嘅食評都見,不時行完山、踩完單車去茶記,大多數都喺嘆個菠蘿油+熱奶茶。最近,發現「甜心」出咗款榴槤菠蘿包($8.5),都幾有興趣想試,所以,就趁有日唔整包,就落去買嚟當早餐。
老婆嘅吞拿魚包就唔多講嚟,都喺一貫港式常見嘅款式,而小弟嘅榴槤菠蘿包呢,切開睇睇,中間都有一大嚿軟綿綿嘅榴槤餡。由於唔喺一整嚿喺榴槤果肉,大概溝咗啲吉士呀、奶粉呀……之類啩,所以,喺有榴槤嗰陣陣「飄香」,但入口嘅榴槤味就唔算好重,叫做OK咁啦。然而,鬆脆嘅外皮、軟熟嘅包身都保持番一貫嘅水準。
雖然,個榴槤包唔似出面一啲主打或專做榴槤食身嘅產品咁多驚喜,但過吓口癮,貪吓新鮮,試試無妨。

個人評分
味道:7/10
環境:7/10
服務:7/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$8.5

餐廳資料:
甜心麵包 Honey Bakery
美孚景荔徑8號盈暉薈1樓107-108號舖
2770 1308

沒有留言:

發佈留言