2021年6月14日星期一

湯加 Soup Plus:「加」族小聚

唔喺清明,唔喺重陽,但就會一年一度上鑽石山墳場掃墓,因為就番先人嘅死忌日,所以,慈雲山、黃大仙或鑽石山一帶,一年總有機會有一篇食評出現。今次,外面天氣超熱(今年全球啲天氣都好反常,香港嘅天氣就特別濕、特別熱),故此,近近哋行過去慈雲山中心,由底層行到最上層,揀咗「湯加」,因為之前同老婆食過佢哋嘅「百秘海鱸魚」,喺幾得嘅,所以,投其信心一票。
呢間鋪唔及紅磡店大,但環境都依樣乾淨企理,光猛闊落,依家食嘢除講味道,都求個安心啫。加上位處商場最高層,相對下層堆餐廳,喺比較少人幫襯。
而餐具、糖鹽、牙簽,均擺晒晌餐枱側嘅抽櫃,自由取用,唔做勞煩侍應。
因為已到下午茶時段,就算喺假期,都一樣有下午茶餐提供,而且,都幾多款式揀,價格都相宜。
老婆就一早打算翻兜百秘鱸魚,當然,主餐牌嘅所有菜式都一樣有供應。
bowl百秒海鱸魚米線 $68
今次再食,仲要喺唔同嘅分店,難得水準保持到呀,依樣海鱸魚喺原鍋咁上,而米線則用碗仔另上,夾埋起上嚟,整體份量非常之多,所以,小弟亦要幫佢包咗半份底。魚肉嫩滑鮮味,魚湯底亦好鮮,蘿蔔清甜無渣,米線口感滑溜,真喺無咩挑剔。
bowl炸雞脾薯條配西多士 $35
細佬妹就同樣都揀炸脾,常常晌茶記,炸脾會配吓沙律或薯條,但呢度就勁,配薯條,整多兩粒車厘茄,仲加多份厚切嘅西多,鑊仔咁上,有睇頭,又夠份量。炸脾炸得唔錯喎,最基本嘅,就喺無炸燶先啦,炸得皮脆甘香,夠肉汁,唔會「乾崢崢」,薯條亦香脆不膩,西多士就喺大路貨色出品,無話好好,亦無話差。
bowl芝士火腿蔥薄餅配香茅雞翼 $33
因為預咗要幫老婆嘅米線包底,所以,揀咗一款有啲特色,但相對輕量級啲嘅茶餐。芝士火腿蔥薄餅喺就喺有少少油,但煎得脆脆口,夾咗芝士同火腿,卻喺幾鹹香惹味;雞翼唔喺啲奀挑鬼命嘅貨色,大大隻,炸得金香,食落皮脆肉嫩,滲出陣陣香茅味,三十零蚊,交足貨啦。
bowl即磨咖啡
細佬妹佢哋揀咗凍柑桔蜜,話OK,無特別影相,就唔多講。晌茶就,就絕對會揀熱奶茶,不過晌呢度,揀即磨咖啡應該穩陣啲,入口,又算喺幾醇和。
今餐就簡簡單單,加上啲下午茶定價好大眾化,喺位置比其他同商場嘅餐廳蝕底咗,不過,主要都哋做慈雲山街坊客,生意應該OK嘅。

個人評分
味道:8/10
環境:7/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$44

餐廳資料:
湯加 Soup Plus
慈雲山毓華街23號慈雲山中心5樓501-502號舖
2915 3128

沒有留言:

發佈留言