2021年1月1日星期五

張記士多:順理成「張」

第一次跟姨仔,加埋佢朋友一齊行山,佢就揀咗段由粉嶺行到去大埔,從人氣熱點流水響水塘,再經鶴藪水塘、沙螺洞、鳳園,落番去太和。午餐就帶咗啲乾糧中途食,而去到尾聲沙螺洞陋屋村之時,見到有個「張記士多」嘅標示,又話有山水豆腐花食,就走入村裡望望,確喺有檔「士多」,順理成章就一齊晌度攤抖吓兼食碗山水豆腐花先再起行。
「士多」主要由一間村屋,再搭啲鐵皮簷篷組成,周圍望落去都喺一片田野,一貫嘅鄉郊風情,加上陽光普照,予人感覺非常之好。裡面已好多圓枱,原來,已經有唔少行山客晌度。
除一般村屋樣,再細看,可以講喺小型歷史展廳,因為,鋪內擺放唔少舊物件,如火水燈、疑似黑白電視(問過店主,部電視仲用得,喺無天線而已)、舊款飯煲……,真喺有種將時間停頓住嘅感覺。
如好多鄉郊士多,主要供應嘅都喺啲飲品、小食、公仔麵之類,雖然牆上嘅餐牌仲寫咗好多嘢,但未必一定有。
不過,最估唔到,店家仲會供應盆菜,甚至客家風味菜,不過,有心嚟食嘅話,最好就喺預訂咗先。
我哋就好簡單,睇見有山水豆腐花先走入嚟,所以,二話不說就喺點山水豆腐花,每碗賣$12,好合理嘅價錢。已經淋咗薑水,落幾多黃糖就自己嚟,啲豆腐花真哋好滑溜,又有豆味,好食。
食完再坐多陣自先再起行,向終點進發,但經過沙螺洞時,見到絕大部分村屋都荒廢,好多都變成頹塘敗瓦,啲田地都喺,有點唏噓感。

個人評分
味道:8/10
環境:6/10
服務:6/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$12

餐廳資料:
張記士多
大埔沙螺洞張屋村
9854 5156

沒有留言:

發佈留言