2021年1月10日星期日

囍源古早蛋糕 Hei Yuen Bakery:一切隨「源」

前文就講到壞咗電腦,落黃金砌咗部迷你電腦,晌等機期間,晌附近嘅「越萊」食個越式下午茶,不過,食完都未夠鐘攞機,周圍兜吓,就喺咁,兜吓兜吓嚟鴨記睇吓嘢,經過「囍源」有啲印象佢咃嘅風評幾唔錯,鋪門又打住古早正宗旗號(其實,好似間間都咁寫),就隨緣買咗一個古早蛋糕返屋企當飯後甜點。
古早蛋糕真喺唔多食,幾個月前試過一次,感覺唔錯就再買多次。都喺如所有古早蛋糕店嘅設定,鋪面喺巨型玻璃櫥窗,玻璃後放滿唔同口味嘅古早蛋糕及定價。
此外,更擺咗張摺枱,放咗4款蛋糕,話喺樣品,但原來喺俾客人摸吓、掂吓,以證明佢哋嘅出品有幾得。而且,更棟咗個牌寫住「全港唯一正宗做法」!
咁點為止「正宗」?其實第一次食嘅時候,都有睇過啲飲食雜誌介紹啲古早味蛋糕,就話喺經過低溫慢火烘培而成,賣相要挺,無凹無裂,表皮要薄,底皮無燶,口感應該鬆軟而帶點濕潤,唔應該太乾身,有濃厚蛋香,咁先叫好、正宗。而店家都晌鋪前貼咗張「標準」,點樣先喺正宗。
原來佢哋啲蛋糕一早入晒盒,放晌櫥窗嘅都喺做樣品俾客有個參考。你要邊款,就可以即時袋起俾你。
而盒嘅兩邊,就印晒有關古早蛋糕嘅特色,以及享用時一啲小貼士。
bowl班蘭味古早蛋糕 $70
打開個包裝盒,整個蛋糕又真喺焗得幾靚仔,糕面平滑,亦無裂紋,四邊及糕底又真喺無咩燶邊燶底嘅情況,果然喺低溫烘焙。
色澤青綠得好搶眼,感覺仲有少少誇張,但質感實在好鬆軟,回彈力強,入口軟綿而帶點濕潤,滲出陣陣班蘭嘅清甜香味,但唔算話好強烈嗰種,亦確喺有種低糖、少油嘅感覺。不過,我見都有人寫過呢一款口味嘅古早蛋糕,晌中間加有咖吔醬,但我呢個就似乎喺齋班蘭版本而已。
淨番一半番嚟第二朝當早餐,按佢指示,用飯煲焗番,3-4分鐘就未夠熱,大概7分鐘好啲,相信都因應唔同飯煲用嘅時間可能唔同,自我調節啦,但雪咗一晚,第二朝食返又真喺OK喎,同噚日食真喺分別唔大。

個人評分
味道:7/10
環境:7/10
服務:8/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$35

餐廳資料:
囍源古早蛋糕 Hei Yuen Bakery
深水埗北河街123號地舖
2669 9888

沒有留言:

發佈留言