2021年1月7日星期四

利食堂 Lee Kitchen:因「利」乘便

以往午飯時段,公司就喺包伙食嘅,足不出戶晌公司就可以三餸一湯白飯任裝,而疫情時期,供應商就改為兩餸飯飯盒,每日6款餸中自行揀兩款。但今日放飯時間就無食公司飯,而喺想食吓其他嘢,因為公司附近開咗家韓式小店「利食堂」。
小店主打外賣,不過,店內亦有少許座位供堂食。查實裝修都幾骨子,一室木系,燈光柔和。
近門口仲放咗個凍櫃,擺放咗唔少韓式飯卷及涼拌小菜。
牆上貼咗好多餐牌出嚟,又有啲單張攞,索性掃描出嚟俾大家參考。睇落都有幾多選擇,打量了良久,因為有不少選擇,種類亦相相當豐富,燒魚套餐呀、精選飯品呀、DIY韓式拌飯呀,下午茶餐呀,以及上面提過放晌凍櫃嘅韓式飯卷、生伴涼菜、涼拌海鲜……等等。
此外,單張無印出嚟,晌收銀處棟咗個DIY韓式拌飯嘅餐牌,原來仲可以加其他配料添。以中環區而言,定價合理。
而今次幫襯嘅另一原因,喺有日經過門口,見到鋪前玻璃貼咗款清酒海蜆湯烏冬,天氣寒寒哋,最有興趣試就喺呢個。
bowl清酒海蜆湯烏冬 $69
呢一款烏冬可以另選豬骨湯或麻辣湯,不過,個人覺得清酒先喺亮點,所以,無必要都喺唔好轉。另外,奉送盒裝檸檬茶,如果,有其他選擇俾人客揀會好啲,因為,未必個個都飲檸檬茶嘛。
先試一口清酒湯,酒香撲鼻,但入口卻唔會太嗆喉,反而,有種清爽感,尤其凍凍哋嘅日子飲,感覺份外暖和。海蜆亦食得出喺新鮮貨,鮮甜得嚟帶有少少海水嘅鹹鮮味,咬落無沙;烏冬滑溜非常,卻又有點韌勁,唔會得嚿粉咁,製作有誠意。
返中環工嘅朋友,日日快餐店都會悶,想食啲有水準嘅嘢,又唔想花太多嘅話,「利食堂」都諗得過。雖然都喺外賣無乜招呼,但店員都好有禮,值得再幫襯。

個人評分
味道:8/10
環境:7/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$69

餐廳資料:
利食堂 Lee Kitchen
中環士丹利街50號信誠廣場地下F號舖
2803 5123

沒有留言:

發佈留言