2020年12月27日星期日

南記冰室 Nam Kee Cafe:不過不「室」

一講開「南記」,啲人就想起食米線嘅「南記」,不過,今次幫襯嘅「南記」卻喺家冰室,即喺茶記,其實美孚都有一間,但都已經執咗。同老婆晌屋企食咗個豐富早餐,所以,跳咗餐晏仔,而出外有啲家品想睇睇,路經葵興一帶,就幫襯咗「南記」食個下午茶。
由於餐廳位處工廠區內,雖然,隔條大馬路都有屋村,但嗰邊都有唔少食肆,所以,晌星期六工廠區就變得非常之靜,連帶幫襯嘅人都少,尤其下午茶添。而餐廳嘅防疫都OK,加上人少,啲客揀位都識自我加闊社交距離。 
調味料、餐具都放晒晌枱邊,自由取用,而餐具都有膠盒冚住,自不然比唔冚嘅好,當然,安全起見,就梗喺叫阿姐俾多杯熱水嚟消毒一下啲餐具啦。 
下午茶餐有啲咩揀,其實,全日都喺呢個假日精選餐牌,只喺下午茶時段會收平啲。不過,老實講,因為都喺啲炒粉飯麵,無一啲輕食類,所以,唔會有啲廿零蚊嘅茶餐,大部份都喺四十幾,仲喺無包嘢飲添,所以,比起一般嘅茶記定價貴。 
bowl蒜香雞扒湯河 $40
湯河及雞扒嘅粉量好足,而河粉好滑溜,雞扒煎得香口,又勁有蒜香,湯頭亦無話「淡茂茂」,當然,驚喜就無,質素屬平穩咁啦。
bowl星洲炒米 $47
至於個星米睇落炒得有鑊氣,又幾靚仔,有別一啲下午茶餐會份量少咗,呢碟都屬正量份量。食落,又果然好惹味,有咖喱嘅香氣,亦落得好夠料,但同樣有常見問題,喺油咗啲。
bowl熱奶茶、熱檸水 @+$3
唔知有無發覺,杯檸水用鐵匙,我杯奶茶就用膠羹,用埋鐵匙環保啲就好。講番杯奶茶,茶色感覺有少少淡,茶底算唔上話好濃好濃郁,但飲落都OK。
我記得之前晌美孚店食過都喺俾個OK佢,今次呢?都只喺俾到個OK咁,因為,整體而言,都喺不過不失。

個人評分
味道:6/10
環境:7/10
服務:7/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$47

餐廳資料:
南記冰室 Nam Kee Cafe
葵涌葵昌路72-76號Life@KCC地下03-04號舖
6516 9990

沒有留言:

發佈留言