2021年1月10日星期日

越萊 Pho Bo:越萊‧越想食

用咗多年嘅電腦卒之打柴,所以,走落深水埗「高登」砌番部迷你電腦,反正都喺用嗰幾樣基本嘢,唔需要砌到好勁。預一個鐘返嚟推機就得喇,所以,就趁有一個鐘嘅空檔,周圍搵地方食個下午茶兼掗吓時間。最後,嚟到「Pho Bo」,原來有個細細隻字嘅中文名「越萊」,幫襯原因喺晌門口睇啲介紹牌時,啲下午茶餐都幾抵食。
走進鋪內,裝修簡約,一室湖水藍襯淺色木系枱櫈,最新色啲喺天花嘅吊燈燈罩。因為小弟前後都去過兩次越南,對越南都有少許認識,如果無錯嘅話,燈罩嘅外型喺以前越漁民網魚嘅工具,實際嘅形狀就更大、更長。
估唔到都幾多人,而且,啲枱櫈都拍得幾密,近乎一張接一張,枱與枱中間黐塊薄薄哋嘅膠板,亦唔算大塊,都喺防疫上做做樣。所以,佢叫我一個人坐牆邊面壁位,但會搭坐另一個客晌隔離,我都喺話等一等張獨立二人枱吧,反正今次我有嘅喺時間。
雖然話喺下午茶時段,一樣仲供應緊午餐,兩者供應時間都去到6:00pm。故此,選擇上都幾花多眼亂。
不過,由於入嚟前已選定某啲下午茶套餐,所以,煩少啲。原先諗住要「越南法式豬肝醬三文治」,但無貨,繼而改試「越萊過三關」,只需集中諗吓配咩小食,要檬粉定湯河。
bowl越萊過三關 $36
雖然喺幾十蚊貨,但製作都好有誠意,除咗金邊粉、小食拼盤,就連魚露、金不換、芽菜、青檸……等等都跟足提供埋,唔會話收得平,就「求求其其」。
餐牌中嘅雞絲芽車快沙律原以為喺一份份咁上,其實,喺夾埋咗越萊精選拼盤一碟過,怪不之得睇起嚟個拼盤超豐富咁樣。但好老實,用料無欺場,菜絲夾脆,除雞絲,仲有啲魚仔乾,整體酸香清爽。
而拼盤,就有炸春卷、蒜香牛油雞翼、燒帶子明蝦涼拌茄子,各有特色,唔會喺啲普通嘢。味道亦好唔錯,春卷炸得甘香脆口,雞翼好有蒜香味,帶子亦大大粒,茄子軟滑,幾款嘢都夠晒味,唔需要點任何嘢。
bowl招牌牛骨湯檬粉
雖然因下午茶餐而俾嘅喺迷你份量,其實,實際都有唔少,最重點喺個湯真喺好得,清得嚟好香,檬粉亦好滑溜。
bowl熱柑桔蜜
天氣寒寒哋,就唔改照跟餐飲熱柑桔蜜,否則,可以加$2轉其他熱飲,加$3就轉凍飲,加$8就轉特飲。柑桔蜜入口頗滋潤,而散發出濃濃嘅柑桔清甜味,飲到尾,就見到杯底有好多柑桔肉,果然好堅,喺唔用現成糖漿。
初頭諗住食完再坐吓,等到有機攞,不過,眼見不斷有新客,所以,都唔好意思打躉打得太耐,就晌深水埗一帶周圍兜吓。

個人評分
味道:8/10
環境:7/10
服務:7/10
抵食:9/10
平均每人消費:HK$36

餐廳資料:
越萊 Pho Bo
深水埗福榮街124號地舖
9847 8815

沒有留言:

發佈留言